vineri, 20 iulie 2012

Pr Nicodim Bujor, autorul Ac Sf Calinic de la Cernica

                                                      Pr Nicodim Bujor binecuvîntînd
                                                              (Anul Domnului 2006)

                 Părintele Nicodim Bujor este autorul Acatistului Sfîntului Calinic de la Cernica. A trecut la Domnul în 30/31 ian 2011, la vîrsta de 96 de ani. Mare duhovnic! Un om, un preot, un monah modest, bun, blînd, iubitor de semeni.

 ...Binecuvîntat fii, părintele meu drag, scump şi Sfînt, dimpreună cu Sfinţii lui Dumnezeu! Ştiu că eşti acum împreună cu cel pe care atît de mult l-ai cinstit: sf  Calinic de la Cernica!

 Bunul Dumnezeu, în Gratia SA Divină, m-a binecuvîntat cu marea bucurie de a-l fi cunoscut pe părintele Nicodim Bujor, în anul 2005, în prima zi a Sărbătorii Paştelui, şi, mai apoi, m-am tot bucurat, cîţiva ani la rînd, de binecuvîntările sfinţiei sale, pe care ni le dădea, de fiecare dată, cu largheţe sufletească. Îi datorez mult părintelui Nicodim Bujor...

                M-am bucurat, şi încă mă bucur, de efectul binecuvîntărilor părintelui meu drag, scump şi sfînt.

Fotografia de mai sus, este din "colecţia"mea, personală, şi este una dintre foarte puţinele fotografii, pe care le am, cu părintele. Am făcut-o în una din zilele cînd am mers împreună cu 2-7-9..amici ( la acea vreme! ), cerîndu-i permisiunea "Bătrînului". Ne-a dat: "Toată Binecuvîntarea!"  Cu binecunoscutele-i binecuvîntări: "duhul înţelepciunii, duhul blîndeţii, duhul răbdării, al gîndului curat...şi toată darea cea bună..de la Dumnezeu!"...

...Ajunşi la Bucureşti, noi neisprăviţii, "ne-am bătut" pe poză... care mai de care s-o ia el....

     Cu drag, va transmit şi vouă ( tuturor celor care treceţi pe-aici ) binecuvîntări de la părintele Nicodim Bujor!

                           Antoaneta-Ivana
         
                       

                         

2 comentarii:

  1. Cu ajutorul lui Dumnezeu iarna aceasta vor mai aparea cateva poze cu parintele Nicodim Bujor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonimule (de ce ești ANONIM??), am și eu ceva mai multe fotografii cu Părintele, dar desigur m-aș bucura să știu că și alții l-au cunoscut și s-au bucurat de binecuvîntările sfinției sale! Eu am publicat și o carte (aprilie 2015), nu despre el, neapărat, dar fac trimitere la faptul ca am avut binecuvintata bucurie de a-l fi întîlnit și cunoscut! Parțial conținutul Cărții e pe Blogurile mele...Am și un Blog cu ivanacristescu.worpress și cite ceva gasesti și pe youtube cu numele meu real și cu ivanacristescu. ”Toată darea cea bună...!” Mulțam că, chiar așa ANONIM, ai lăsat o urma a trecerii!!

      Ștergere