miercuri, 18 februarie 2015

Tamiie, smirna (originala), carbune, mir, matanii bob calugaresc, pristolnic, candela cu sfinti, rozariu hand made


Smirna originala


Mir rose, 8 ml 

Rozariu/pandant hand made


Candela cu sfinti, Corint

Candela Rustic (de masa) 

Pristolnic, fata 2

                                                                     Pristolnic fata 1

Carbuni Grecia

Metanii bob mic, ata cerata

Tamiie naturala

24 de comentarii:

  1. Metaniile bob mic exista pe stoc? As vrea 50 sau 100 de bucati in functie de pret. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea si eu sa cumpar o candela cu sfinti! Va rog mult!
    beatrice.ciobotaru@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Candela ceramica cu sfinti Corint pot gasi? Am nevoie de mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  4. O candela cu Sfinți Corint, doresc și eu, mai aveți!?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua ,o candela.cu Sfinți Corint doresc si eu,mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua, de candela cu sfinti as vrea sa intreb si eu. Mai sunt ?

    RăspundețiȘtergere
  7. As vrea si eu o candela, cum pot comanda? Mai aveti pe stoc? Cat costa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună seara! Ma interesează și pe mine o candela cu Sfinți Corint. Aveți pe stoc? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. As vrea si eu o candela corint mai aveti pe stoc?

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua, candelă cu sfinti Corint mai aveți??

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua! Mai aveți pe stoc candela cu Sfinți? Mă interesează acel model. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. As dori sa cupar o candela corint cât costă .

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună seara, pot vorbi cu cineva pentru o comandă?

    RăspundețiȘtergere
  14. Hristos a inviat! Doresc si eu o comanda candela cu sfinti Corint. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua! As dori o candela cu sfinți Corint. Cum pot comanda?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua! Dores o candela cu Sfinți Corint. Cum pot da comanda?

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua! Si eu sunt interesata de k candela cu sfinto, Corint. Mai aveti?

    RăspundețiȘtergere
  18. Hristos a înviat! Cum as putea comanda?6

    RăspundețiȘtergere
  19. Candela cu sfinti,Corint...mai e in stoc??

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca mai exista candela corint as dori și eu una.Contactati-ma, va rog la adresa nicodimpopa2@gmail.com .Sarbatori binecuvantate!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua! Candela cu Sfinti mai aveti disponibila?

    RăspundețiȘtergere
  22. Candelă cu sfinți, Corint? Mai gasesc?

    RăspundețiȘtergere