sâmbătă, 25 mai 2013

Prigonitorilor mei din...Sinod!

   Hristos a Înviat!
Şi întru aceasta, nădăjduiesc, în Hristos Domnul, că voi, SINODALII, cei care, cu multa voastră nebunie, mă hărţuiţi ( şi mă prigoniţi -trimitind, în mod re-re-repetat asaupra mea, Garda Financiara- rîvnind la cele ale mele, tulburîndu-mi pacea şi prejudiciindu-mi GRAV sănătatea şi credinţa), să vă bucuraţi de iubirea de oameni a Stăpînului Hristos, Mîntuitorul Lumii, şi primind LUMINA cea înţelegătoare -precum odinioară Pavel, pe drumul Damascului!-, să vă lepădaţi de întunericul înşelăciunii, a răutăţii, a pizmei şi a vrăjmăşiei! Sa va izbaveasca, pe voi, Domnul Puterilor, Domnul Luminilor, de complexul Cain! Si astfel, sa ma izbaveasca, si pe mine, de uneltirile voastre cele ce cu multa viclenie, le revarsati asupra mea -ca nişte "buni apostoli şi învăţători" ce sînteţi!
Luaţi-aminte, voi "puternicilor", că - aşa cum bine spunea, într-o emisiune televizată, la postul vostru  privat ( de libertatea, altora decît a voastră, de exprimare!!! )de Televiziune, arhimandritu' Veniamin Goreanu - : "sîntem pelerini pe pămînt" ( frumoase vorbe!!!, iesite din gura lui...păcat insa ca domnia sa, nu cugeta, el insusi, mai adinc la cele ce spune...; parole, parole!!!, stimate arhimandrit!!!; "prietenii" ştiu de ce!!! )! Voi spuneti pentru altii vorbe care sînt perfect valabile şi pentru voi, căci şi voi sînteţi pelerini atît  în "pelerinajul" vostru prin Sfîntul Sinod ( mai putin sfint ), prin aşa-zisa voastră preoţie, cît şi pe Pămînt!!!...  Voi insiva, uitati ca FAPTELE, ceea ce infaptuiti aici, in calitate de "pelerini", cu acelea, si voi, care vă ziceţi vouă înşivă sfinţi -fără să fiţi; atribuindu-vă apelative ca: "preasfinţit", "înltpreasfinţit" ori "sfinţia sa"-, veţi merge inaintea Domnului, Stapinul Atotputernic, şi veţi da socoteală pentru.."sfinţenia voastră!!"...
 Faceţi, aşadar, fapte vrednice de pocăinţă, cît mai aveţi vreme!
Ruşinaţi-vă de urîciunea faptelor voastre! Chiar de-ar fi sa fie numai fapta voastra, ca m-ati dat pe mina Garzii Financiare, drept "miel de junghiere"!!! Pentru ca vă îndreptăţiţi voi, că ati pus voi monopol pe o parte importanta a comertului din România, cum ar fi comercializarea crucilor pt cimitire, al luminarilor, icoanelor si altele de gen, iar eu va incalc, chipurile, teritoriile, incalcind, "flagrant" aberatia ce poarta titlul  de Lege ( 103/92..), emisa de mintile voastre bolnave -infestate de virusul lacomiei- si promulgata de potentatii vremii, guvernantii, cu care lucrati mina in mina!!! Fraţii voştri întru năstrusnicii drăceşti!Dar nu-i nimic! Ceea ce-si face omul cu mina lui aici pe pămînt, aceea va gasi ... la Dreapta Judecata!...Asta o stiti voi insiva!...că doar..desprea sta daţi din gură la..Amvon!!!...
Deoarece constat ca sinteti orbi, indemn va dau voua:
 Luaţi-aminte, voi "puternicilor" ( SINODALILOR, care n-ati lasa nici macar o firimitura de piine sa cada, de la masa voastra bogata, ca s-o manince vreun sarac -"unul dintre acestia mici ai MEI"- !!!),  la covîrşitoarea mărinimie a STĂPÎNULUI,  DUMNEZEU ATOTPUTERNICUL! Cereti LUMINA de la Dumnezeu! Dati-I, LUI, slava, prin FAPTELE voastre! Vrednici faceti-va de sclipirea hainei pe care aţi îmbrăcat-o! Şi...bucuraţi-vă de INFIERE!...în Iisus Hristos Domnul! Amin.

PS:
Cu dedicatie: Dlui arhimandrit Goreanu Veniamin -Consilier Patriarhal ( ştie el de ce!!! si daca nu stie ii                              amintim de Joia Pastelui 2011...)
                     Dlui  preot Ionuţ.Gabriel Corduneanu -secretar Partiarhal- & Co (ştiu ei de ce!!)
                   
PS1.
Primul da cu intriga si unelteste, chipurile, în ascuns ( a se citi: în Altarul Bisericii Sf Spiridon-Nou )..
Al doi-lea exerseaza word-ul la greu, intocmind SESIZARI ( a se ciţi: delaţiuni, turnătorii ) catre GF, instigindu-i impotriva mea pe comisari.
Mai este si un al treilea, care pune stampila cu care a fost investit,  în calitatea lui de înalt PREAAA ...sfinţit episcop -un Iuda modernist şi dotat cu armele moderne ale trădării-, semnind si parafind "decapitarea" mea -"a unuia dintre aceştia mici", ai lui Hristos- pentru ca.."VREDNIC este"!!! (?)...

 Trei "crai" din SINOD, care uneltesc vrăjmaşii asupra aproapelui, emiţînd delaţiuni către Garda Financiară, împotriva creştin-ortodoxului "neascultător"!!!...care as fi eu, Antoaneta!, administratorul unei firme "Avintul Prabusit!"-prabusit, gratie iubirii de semeni de care ma bucur din partea acestor Sinodali enumerati mai sus ( si nu numai a acestora pe care i-am numit eu aici, ci a intregului Sinod "sfint", caci chestiunea "rastignirii" a "crucificarii" mele, a fost si este inca - 29 oct 2013; Hotarirea XXX..; voi reveni cu nr-, "dezbatuta" şi aprobată de intreg Sinodul, fara ca vreunul dintre  ÎNSCĂUNŢII  lui membri "sfinţii" să fi luat vreodata atitudine impotriva a ceea ce se propunea de către una dintre minţile diabolice ale confraţilor lor!!! Ca deh'.."Sfint" este..Sinodul!!! Si mai ales, animat o nemariginita şi arzătoare "dragoste de semeni"...) şi a lobby-ului pe care l-au facut si-l fac împotriva mea...chiar si dupa ce eu am inchis acel Magazinas care le statea in git, si care, in loc de venituri pentru subzistenta mea, mi-a adus doar, venin, ZDROABA si ura din partea Sinodalilor, cu precadere a arhimadritului Goreanu Veniamin ( " vecinul"! "Slujitorul sîrguincios" de la Biserica Sf spiridon-Nou, cel cu funcţie împortantă şi cu mare trecere în Sinod! ) si a preotului jurist Ionut-Gabriel Corduneanu ( si el "vecin bun"! ), dar nu singurii...care, in ura lor si in setea de razbunare ( ... ), nu s-au lasat pina nu "m-au culcat la pamint"...si tot nu se lasa, nici acum după ce eu am abandonat LUPTA cu aceste hiene, şi am închis Magazinul... Ei vor sa ma vadă..."MOARTA si-ngropată!" Ca lor doar asta le place! Sa-i cinte omului, semenului lor: "vesnica pomenire!"
Si..unde unelteau întrigăriile şi vrăjmăşiile lor Goreanu Veniamin si Corduneanu Ionuţ-Gabriel?  In...Sfîntul Altar!!! În Altar, în Sfînta Sfintelor, la Biserica Sfintului Spiridon -mare făcătorul de minuni, sfînt al lui Dumnezeu, care i-a auzit şi i-a văzut!!!-...în loc de.."miluieste, Doamne poporul Tau!" -care ne sponsorizeaza pe noi SINODALII ca noi sa traim ...în "sfintul" Sinod! si pe la casele noastre...precum nababii...


PS2
 Să-l numim, totusi, si pe cel de-al treilea, un "înduhovnicit" şi înaltPREAAA...sfinţit în ale "trebuşoarelor"...fiindcă n-aş vrea să-l nedreptăţesc, că n-ar fi corect! Este înălţimea sa episcopul Ciprian, actualmente INALT la Episcopia Buzaului. El e, cel care a parafat cu stampila -cu care a fost investit-, semnind, parafind şi pecetluind "decapitarea" mea, de catre GF -organ care sta, prin comisarii săi, la dispozitia Sinodului si cu care Sinodul "sfint" a incheiat un Pact drăcesc ( a se vedea sedinta Sinodului din 20 nov 2012,  Circulara Sinodului data catre Parohii, emisa in 28 febr 2013 si altele...
Domnul să aibă milă de voi! Şi să vă ierte pe voi, că...poate nu ştiţi ce faceţi!!!....Deşi..mă îndoiesc, că nu...ştiţi..."inteleptilor"! "Ca daca n-ati sti, vina n-ati avea!"

       
                               Al vostru...sac de box:
                                                             Antoaneta

5 comentarii:

  1. Ce ai ma cu arhm. Veniamin ? Toata stima pentru el ! Te-a prins cu gura mare si te-a zburat? :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stavrositule Stavros, uite mai trecui p-acilişica şi io, să mai observ care-i starea..naţiei şi am dat peste commentu' tău "frăţiorule"! Şi observînd eu că tu ai oareşce consideraţiune ( din consideraţiuni numai de tine ştiute!!! ) faţă de arhimandritu' Veniamin, am a adăuga un adaos la răspunsul pe care ţi l-am dat la commentu' tău, ca lămurire -precizare-, că să nu rămîi tu în întuneric... Şi am să-ţi spun că cele pe care eu le-am exprimat în scris, în Blogul de mai sus, nu sînt "miştouri" -poate în varianta ta!; fiidcă ştii, chiar mai bine decît mine, că "personajul" cu pricina merită din plin să fie luat în tărbacă; nu însă şi în a mea! - ci sînt dureri şi păsuri exprimate şi sînt REALITĂŢI, din viaţa şi activitatea unor "personaje", pe care tu şi alţii ca tine, le veţi prăznui, într-un viitor -incert pentru BO-, drept SFINŢI şi le veţi cînta şi atunci -ca şi acum-, OSANALE, ducîndu-le flori spre cinstire şi proslăvire, luîndu-i drept..Sfinte MOAŞTE!!!, că deh', slujit-au "cu credincioşie" pe Dumnezeu şi pe semeni... Tu, Stavrositule Stavros, nu te jena, dă-i mai departe cu OSANAUA, poate iese ceva...Nu-ţi ştiu eu interesele ca să pledez pentru ele... Cît despre mine, Goreanu nu "ma zburat", ci şi-a zburat sieşi creanga de sub aripile lui de ÎNGER al ÎNTUNERICULUI...şi curînd afla-se-va în..picaj, de nu se va îndrepta şi nu se va pocai cu amarnică zdrobire de inimă..Eu, din fericire, n-am luat niciun 2 la DREPT! Dar mulţi dintre cei care împart DREPTATEA, se pare că sînt deficitari...Te deplîng dac-ai făcut şi tu DREPTUL cu-aşa specimene! Drum DREPT şi..LUMINĂ, Stavrositule Stavros!

      Ștergere
  2. Antoaneta, tu ai scris mistourile de mai sus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu Antoaneta, am scris Textul din Blog. Esti nedumerit Stavrositule. Fii binevenit pe pagina mea, chiar daca esti intr-un fel de...anonimat! Si daca vrei sa citesti si alte TEXTE si mai acide/la obiect, mai sapa... Te astept cu opinii, pe care, promit sa ti le respect! Sa ai o saptamina plina de Lumina!

      Ștergere