miercuri, 2 ianuarie 2013

Ghinion...

  Am postat nişte chestioare pe-aici, şi pe aiurea. Fel de fel. Am vreo 3 Bloguri, pe care postez, din cînd în cînd, după cum îmi permite timpul. Arar intra cîte cineva. Şi, şi mai rar, cineva face un commentariu...Arar mai vede cineva dincolo de cuvînt. În prima zi a anului 2013, "m-am jucat " cu nişte papirusuri. Am făcut pentru fiecare dintre cei apropiaţi cîte o urare. Am personalizat fiecare urare. Şi fiind că lucrasem, mai toată ziua, am facut şi greşeli. Am postat şi pe unul dintre Bloguri o urare. O urare în care era strecurată greşeala.  Care, nu era de fapt o greşeală, ci doar o eroare de tastare -aşa cum cred că multora li s-a întîmplat, pre ex , să tasteze un e, în loc de a, sau mai ştiu eu ce eroare, se poate strcura..; eu, ţin, f mult la respectarea gramaticii, dar, cu toate astea, tastatura îmi mai joacă, uneori feste-. Nimeni nu a avut nimic de zis pret de 5 luni, despre urarea mea... nici urări n-am primit...
Iata că sîntem în 7 mai, şi, în sfîrşit primesc un comment, la postarea de An Nou, cea postată în unul dintre Blogurile mele.În care, mi se spune scurt, concis, cum se scrie corect, în Engleză, cuvîntul care exprima : mergi mai departe, sau: da-i drumul. Ma rog!! Mulţumesc Domnului că tocmai am mai învăţat cîte ceva! Ce mă făceam dacă nu primeam commentu'?  Muream, şi nu ştiam cum se scrie corect, în limba engleză: dă-i drumul, continuă !
  Mulţam' scumpilor! Mă bucur de voi, şi mă bucur să ştiu că voi, sînteti perfecţi! Şi că stiţi o engleza impecabilă!!! Dar, am o curiozitate. Pur feminină. Aţi văzut cumva, aţi încercat măcar să aruncaţi o privire pe vreunul dintre "scripturi"? Poate nu era rău să aprofundaţi vreun text. Mă gîndesc că poate reuseaţi să prindeţi..mesajul!!!
 Eu, va iubesc oricum! Şi sînteti bineveniţi!
 Cu drag,
 Antoaneta-Ivana

PS: ...şi nu mai staţi la pîndă, la vînătoare de...greşeli! Că pierdeţi esenţa. Pierdeţi miezul!!!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu