duminică, 28 aprilie 2013

De Florii,întîmpinindu-i,cu flori,pe cei dragi...

  Astazi,de Florii -Înîmpinarea Domnului,28 aprilie 2013-,gîndesc,ca încă n-am întîmpinat pe nimeni cu nimic.Doar ce-am dat,un pic de bineţe Domnului meu,Hristos,cu-n pic de rugăciune.Mare lucru!...
   Mare! Avînd în vedere starea mea actuală,dau slavă lui Dumnezeu,pentru că,în mărinimia Sa ,mă primeşte inainte-I.
  Toată ziua boscorodesc,nemulţumită.Toată ziua mă asupresc sumedenie de gînduri.Zdroabe ce nu-mi dau pace.Şi cu anevoie mai pot să-mi pun genunchiul la rugăciune...
 Şi în deznadejdea mea,la cine să alerg? La cine strig după ajutor.Pe cine-mi iau mijlocitor grabnic?Pe cine altul decît pe scumpul şi atît de drag mie,părintele Nicodim Bujor!Cel cu care am o legatură specială.
 Iată aşadar,scumpule si drag părinte,Nicodim Bujor,chemîndu-te,te întîmpin ,întru această Sfîntă Zi,cu ..lăcrămioare
...Primeşte-le,aşadar,şi Bucură-te părinte drag şi scump! Bucură-te dimpreună cu Toţi Sfinţii lui Dumnezeu,cu Sfînta Fecioară Maria,şi cu Toate Puterile Cereşti!
Bucuraţi-va  şi voi dragi şi scumpii mei părinţi ,care ,prea de timpuriu aţi plecat la Domnul,lăsîndu-mă fără mîngîiere,şi nedîndu-mi timp ,să vă spun: cit vă iubesc!Să vă mai cer iertare pentru toate cele cu care vă voi fi făcut supărare! Sau să mai apuc,să va mulţumesc pentru toate cele pe care  le-aţi făcut pentru mine,pentru cît v-aţi ostenit,şi cît aţi trudit ca  să-mi fie ,mie,bine! Vă mulţumesc acum! În nădejdea că ,nu e prea...tîrziu!
Şi vă rog să primiţi aceste...
lăcrămioare.Primiţi-le şi voi,scumpii mei fraţi!Voi,cei ce-aţi trecut la Domnul,neaşteptat de grabnic!
Domnul să vă întîmpine,astăzi,şi in VECI, în Ierusalimul cel de Sus! 
Vă iubesc!
 Vă spun acum,aici,ceea ce n-am reuşit să vă spun pînă acum! V-am iubit mereu! Dar voi,n-aţi ştiut.Pentru că,nu v-am spus-o.Nu mi-am făcut vreme pentru aceasta.Nu ne-am făcut vreme...
Iată,azi,am vreme pentru voi.Mi-am luat timp,ca să vă spun că: vă iubesc! Vă port în inima mea,şi în gîndul meu ,mereu. Vă port în rugăciunile mele,şi vă pun înaintea Domnului,zi de zi! Şi nădăjduiesc că sînteţi cu Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu