joi, 6 februarie 2014

Sa nu-l mai aratam pe Iuda cu degetul!

  ...pentru ca nu-i Iuda singur vinovat! Iata:

                                        

            
                                      Aceasta poezie nu-mi apartine! Am luat-o de pe Feisbuc. Eu nu scriu poezii! Nu-mi plac poetii/poetesele, nici co-creatiile ( doar Dumnezeu creaza; omul, artistul, co-creaza ) lor! Dar mai fac uneori.."pogoramint". Cind ARTA este ARTA, ma inclin! Ca acum! Cred ca poezia apartine lui Costache Ioanid. Voi cerceta, si daca va fi cazul voi rectifica! Daca am gresit cumva: scuze! Atit autorului cit si voua vizitatorii...inteligenti.

4 comentarii:

  1. Am dat un "serci pe gugal" si ai dreptate:Costache Ioanid

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam`, Anonimule draga! Uite ca sint buni si "anonimii" la ceva!!! Nu ca m-as fi omorit eu cu firea sa stiu cine-i autorul ( mie mi-a placut melodicitatea versului, scris cu maiestrie, si atit!; nu-mi pasa de co-creator, atita timp cit observ HARul CREATORULUI in creatia Sa!; putea sa fie si un "simplu".."anonim"!!! ), dar "ma omoara" cu "sugestiile" poetesa Dorina Stoica, temindu-se ca mi-as fi insusit eu versurile inegalabilului autor-poet...Multam`, inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat sa ma semnez .Nicu

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, Nicu! Nicu sint multi pe mapamond. Oricum, multam`!, Nicu.

    RăspundețiȘtergere