duminică, 17 noiembrie 2013

Zuza, psihologul de...serviciu

  Ylenia
Pînă mai ieri designer ( vestimentar; creator de "ţoale"..., la greu!!! ), actualmente deţinătoare a unei Diplome de Licenţă în Psihologie, Fac. Titu Maiorescu... 
  "Doamne, ia-mă şi mă du, şi mă pune, unde e rachiu de prune...", şi unde nu-i pic de lume!!!, dusă cu..psihicu'...
La ce i-o fi trebuit amicuţei mele, Ylenia, Scoala asta de psihologie, nu pricep! În afar' de faptu' că-i "dusă" -ha,ha...la propriu!!!-, nu ştiu altă motivaţie.... Că Diploma aia, n-o ajută, practic, la mai..nimic!!! Nu de alta dar...toată ziua mi-o ocup ca s-o "psihologizez" eu pe ea!!! Şi asta..gratis!!!! Adică nu, ci pe neuronii mei!!! Care-s din ce în ce mai puţini! Din pricină că amicuţa mea-i  cam...catîriţă... Şi, na!, mai e şi Psiholog, pe deasupra...
 De cînd o ştiu ( şi o cam ştiu!!! ), ea, Ylenia ( Zuza, în traducerea mea ), ştie lucra şi lucră, cam de toate! De la ţoale la şurubăraie, la dat cu ciocanul, mutat şi montat mobila, pus geamuri, văruit, pus parchet, montat opritoare de parcari, montat yale, schimbat cauciucuri în caz de pană, pînă la fineţea bijuteritului...
Exemple:
                            Maşina mea, parcarea mea, psihologia...ei!

                                                    Sus: Zuza, în Parcarea mea...5 minute de "psihologie" cu BGS-ul meu!
 În recompensă o s-o ..plimb! Îi dau bani de taxi!!! Că dacă ies cu maşina din Parcarea aia a mea -Privată; cu taxele achitate la zi-, pe dată vin "hingherii zonali", şi-şi însuşesc BGS-ul, proapăt instalat, şi dusă e toată muncuşoara Zuzei!!! Că tot ne aflăm ca locaţie, next Pol Capitalei!!! Siguranţă Maximă!!!..
                                                             
                                Şi..   mai jos...alta repriza de "psihologie" cu bijuteriile (nu stie c-o imortalizez!!!)                
                                    aici, jos psihologizind  dulapul de bucatarie, iar eu pe post de paparazzi
                    (pacat ca n-am pus kamera, s-o imortalizez in HD, s-auziti cite injuraturi pe secunda le-a dat                                                                               alora de la
                                        Chika, pentru ca suruburile nu se lasau..psihologizate!!!)




                                         aici, sus, "terapia" cu cheia franceza pe post de..ciocan


                                          aici..sus, psihologul a scapat o ...injuratura nostima!!!

                          Sus: trebaluind, multumita. Buna la ceva si Licenta in Psihologie!
                         Te-ajuta sa perseverezi, sa gindesti pozitiv, si... sa devii Invingator!!! Gata cu dulapul!                                                     Reusita maxima! Ora de "psihologie" s-a incheiat cu succes!
                                                                     Apoi...
                                                                              foamea..!!!
                                                                       Terapia..terapeutului...

                                                     si mai apoi:
                                                                la somnic, frîntăăă....
                                        Va asigur ca nu a fost un somn indus. Ci somn de voie!
Terapie...
...Sub Acoperamintul Maicii Domnului, la..somn...somn de voie!..
apoi..a 2-a zi, la shoping

                                                   iar mai jos...
                                                               psihologizind telefonul

.


 Voi reveni! Cu imagini de la ..Maiorescu!

PS: Apropos, doritorii de psihologizare...eu sint pe-aici! Ca Zuza are treaba. Dupa cum vedeti!...

4 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosti ca ai avut cel mai sic opritor de pe mapamond.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat ca opritorul a fost "subtilizat", instant, la lasarea serii! Ca tot sintem invecinati cu.."Siguranta si incredere!"

      Ștergere
  2. Stii foarte bine ca aveam o rama goala prin casa...................

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce rama fetito?!!! Postament iti trebe`! Cimentu` ala pe care l-am turnat la baza opritorului din parcare, ar fi trebuit sa-l pastrez ca baza pt..statuia ta!!! Da`, facem noi rost de alt sac...Sau, lasa ca lucram cu fineturi! Iti modelez chipul in ceara. Merita!...

      Ștergere