miercuri, 14 ianuarie 2015

30 ianuarie 2011; Premoniţie??!!...legată de "Plecarea" Părintelui Nicodim Bujor



   Script postat de mine, Antoaneta Rădoi, pe Forumul CR-Ortodox, în seara zilei de 30 ianuarie 2011, exact în ceasul în care, bunul, blîndul, dragul, scumpul şi sfîntul meu părinte, Nicodim Bujor, îşi lua tămas-bun de la viaţa aceasta...
  Premoniţie??...
  Pe tot parcursul zilei de 30 ianuarie, eu luasem în mai multe rînduri cheile maşinii, cu gînd să mă duc la Bătrînul, la Cernica, dar tot în atîtea rînduri mă răzgîndisem şi mă întorsesem din prag. Apoi, seara, pe la orele 21,00 ( după cum se poate constata din postarea de pe Forum ), am intrat pe Forumul Creştin-Ortodox şi am răspuns unor mesaje, care de luni de zile -dacă nu cumva de vreo doi ani- îşi aşteptau răspunsul!!! Iată ce am scris pe FORUM în seara acelei zile, în care, la acea ora, la care postam, nu ştiam că părintele Nicodim Bujor, tocmai...pleca la Domnul! Am constatat însă a doua zi, pe la 10,oo, cînd un monah de la Cernica m-a sunat şi mi-a dat vestea...


”În urmă cu 2 ani am postat pe acest Forum un SCRIPT în care-mi exprimam o opinie personală în legatură cu Har-ismele preoților și am exemplificat chiar, dînd două nume. În urma postării mele, am primit cîteva mesaje în care eram rugată să dau adresele celor doi preoți despre care scrisesem. Am răspuns după cum am crezut de cuviință și după întrebările care mi se puneau. Astăzi am primit iarăși două mesaje, solicitindu-mi-se același lucru. Știu că sînt mulți oameni în nevoi și, deoarece nu vreau ca aceștia care au mare nevoie de ajutor să spere zadarnic, vreau astăzi să fac o lămurire pentru toți.
Eu am scris acum 2 ani pe forum despre doi preoți îmbunătățiți, înduhovniciți, care nu urmăreau cîștiguri materiale, ci cîștiguri...spirituale, adica ei, preoții respectivi, urmăreau cîștigarea de suflete pentru Dumnezeu. Și am scris aceasta pentru că pe forum tocmai erau niște discuții cam neplăcute la adresa preoțimii, cum că aceștia (majoritatea) pretind sume, destul de costisitoare, pentru ca ei să se roage pentru cei aflați în nevoi. Eu am intervenit, în scris și am afirmat că deși lucrurile, din păcate, sînt adevărate, totuși mai există, lînga noi, preoți care urmăresc mîntuirea noastră și binele veacului acestuia trecător, ajutîndu-ne pe noi cu rugăciunile lor stăruitoare către Dumnezeu. Postitori, buni, blînzi, nelacomi de arginți, desigur ca au mare trecere înaintea Domnului și că Dumnezeu le ascultă și le împlinește rugăciunile. Am avut bucuria să cunosc asemenea preoți, oameni ca și noi. Am cunoscut mai mulți, dar acolo numisem doi îngeri în trup, sfinți, pe pr NICODIM BUJOR (preot-călugăr, care a scris Acatistul Sfîntului Calinic de la Cernica, acatist după care se slujește astăzi în Mrea Cernica) și pe pr NICANOR LEMNE, de la Biserica din SILIȘTEA SNAGOVULUI de lîngă București. Oameni buni, acești preoți sînt trecuți de 95 de ani și, opinia mea este aceea că ei nu cred că mai pot primi oaspeți nici măcar pentru o binecuvîntare. Cel puțin părintele NICODIM BUJOR, căruia i-am făcut o vizită prin octombrie. Starea lui nu era deloc una favorabilă vizitelor. Și părintele Nicanor Lemne a trecut printr-o experiență delicată în 2010, stînd multă vreme pe la Urgență. Avînd în vedere starea lor de sănătate, eu CRED că este cazul să fim înțelegători și să nu-i mai inoportunăm cu prezența noastră. Pe părintele NICODIM Bujor chiar l-am întrebat în octombrie cînd l-am vizitat: Parinte cînd mai pot trece să vă văd? Iar dumnealui mi-a zis, șoptit, ca se jenează pentru starea sa. M-a durut să aud aceasta de la "bătrînul Nicodim", căci îi datorez mult și-apoi era prima oară cînd îmi dădea un astfel de răspuns. De regulă zicea că-l putem vizita 24 din 24. Acum îmi spusese aproape șoptit, fără vlagă, fără ca măcar să mă privească în ochi, că ...se jenează pentru starea sa. Am plecat de lîngă el aproape trăgînd de mine...
Am hotărît să vă spun tuturor celor interesați de cei DOI PĂRINȚI, cele de mai sus.
S-aveți LUMINĂ-n suflet!
Cu drag,
Antoaneta”

Ps: Am facut în text acum doar niște corecții f mici, strict necesare, dar textul de mai sus l-am postat in site-ul Cr-Ortodox, pe Forum, chiar in seara in care parintele Nicodim Bujor pleca la Domnul!... Premonitie...
Reply With Quote

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu