duminică, 6 octombrie 2013

Cutremurul de duminică dimineaţă vs Geanta anticutremur

    Iată că a sosit cutremurul înaintea mult trîmbiţatei Genţi Anticutremur, cu care, se zvonea, că o să mă gratuleze Primăria... 6 oct, ora 4,38. Duminică dimineaţă!

 Norocul meu ( care locuiesc în MIEZUL Capitalei, într-un bloc "dotat" cu Bulină Roşie), a fost acela că, înainte de culcare, am făcut, ceea ce fac de obicei, şi anume, am îngenuncheat, şi am mulţumit Dumnezeului meu -singurul în care CRED-, pentru toate cele pe care mi le-a dăruit pînă în vremea de atunci, am cerut iertare pt isprăvile mele zilnice; că multe sînt! -că sînt cam tare la cerbice!!!-, şi m-am pus la adăpostul Duhului Sfînt, însemnîndu-mă cu Semnul Crucii, aşa cum fac de obicei, după care am purces la somn.

  M-am trezit cîteva secunde înaintea cutremurului, şi trezindu-mă, iarăşi m-am rugat în gînd, timp în care, iată..vine cutremurul. Doar o legănare de pat, pe orizontală, ca şi cum aş fi fost cu patul pe un val, lin, liniştit... Nu m-am panicat! N-am făcut nicio mişcare! Ci...liniştit, m-am încredinţat, în cugetul meu, lui Dumnezeu. Cel Care este Atotputernic! Care ştie toate, vede toate, poate..TOATE!... şi..am adormit, ca un prunc, un somn binecuvîntat!


 PS: adresez, pe această cale, primarului meu general, Oprescu, cît şi lui Vanghelie, alias Goagăl, să nu sacrifice pentru mine, ţechinii, investiţi în Geanta-trusă Anticutremur! Chiar dacă mi-a dotat blocul cu vestita Bulină-roşie. Ci să investească  suma, după cum o şti, poate pentru dotarea Spitalelor cu cele necesare, sau poate s-o dăruiască celor care: cred în el. Cît despre mine...
...Eu şi casa mea, CREDEM în Domnul Hristos! Care este..NEMINCINOS! Şi ne încredinţăm LUI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu