duminică, 6 octombrie 2013

Johanis de Basarab, alias pr I...

   Unii, înşelaţi fără să ştie ( ?! ), nu fac pe nebunii, ci sînt nebuni cu-adevărat ( după vorbă şi după purtări ), şi în loc să-şi bată joc de draci ( aşa cum îşi închipuie ei, bătînd, chipurile, la Molitve pe Youtube, şi prin casele fraierilor -care-i ia drept preoţi ( din pricina hainelor pe care aceştia le poartă!!!) pe aceşti îndrăciţi-, s-au făcut pricină de înşelare lor înşişi, după zicala:
  " Zicînd că sînt înţelepţi, oamenii au ajuns nebuni!" (Romani 1; 22)
 Sînt mulţi pe reţelele de socializare, dar am să spun acum, aici, doar despre unul pe care l-am văzut, şi-l văd, făcîndu-şi "lucrarea", nestingherit, ba încă făcîndu-şi adepţi, cîşiva zeci de "fraieri", care, în necazuri fiind, şi în întuneric, cred că ţi-au găsit călăuza...pe Johan de Basarab.
 "Marele avva", acest  "Johan de Basarab" (l-as putea numi oricum, dupa numele cartierului prin care-si face numarul, sau dupa un alt criteriu), "mare maestru de ceremonii", autointitulîndu-se Apostol al lui Dumnezeu ( ???!!!), face apostolatul celui căruia, cu credincioşie, îi slujeşte, lui Satan, si care, la Judecata cea Dreaptă a lui Dumnezeu va zice tupeist ( atunci, ca şi acum! ):
 - Doamne, dar..n-am scos eu draci ( făcînd Molitvele Sf Vasile cel Mare, si ale Sf Ioan Gura de Aur ), în Numele Tău? N-am făcut eu, din casa mea, Biseică Ţie? N-am desenat eu, pe Sfinţii Tăi, pe pereţii casei mele, în numele Tău? Nu m-ai văzut, Tu, pe Youtube, făcînd exorcizări? N-am Botezat eu în Numele Tău? N-am cununat eu, pe cei necununaţi?Dar Dreptul Judecător ( care vede toate, ştie toate!! ), Îi va răspunde:
 - "Nu te cunosc pe tine! Nu Mie mi-ai slujit! Tu ai urît Poruncile Mele!" N-ai avut dragoste de semeni! Te-ai autoproclamat preot, şi exorcist, ti-ai cumparat titluri  si vesminte luxoase din pricina Slavei Deşarte! "Şi din pricina Slavei Deşarte, ai iubit slujirea înaltă, averea, banii! Ai iubit puterea! Şi din pricina Slavei Deşarte ai predicat! Şi pentru frumuseţea hainelor preoţeşti, te-ai prefăcut, înaintea oamenilor, a fi slujitorul Meu!" "Du-te de la Mine, căci: nu te cunosc pe tine!"
 Sînt mulţi pe Reţelele de socializare. Ei vorbesc ca nişte Iisuşi. Ştiind Scriptura pe de rost se folosesc de vorbele lor mieroase, ca să atragă la ei pe cei nepricepuţi...rostind slugarnic: "cu noi este Dumnezeu!"
  Iisus Însuşi zice: " Vor veni mulţi în Numele Meu, dar, nu voi fi şi EU acolo!"
E clar că, aceşti indivizi, care îmbracă haine preoţeşti, şi care-şi fac din casa lor aşa-zisă Biserică, mergînd pînă acolo, încît să-şi picteze întraga casă cu Sfinţi, şi adunînd în acasa lor lume rătăcită de la Cale, au o problemă cu echilibrul lor moral şi..psiho-emoţional, ei avînd conştiinţa (??!!) apartenenţei la Biserica lui Dumnezeu. Desigur că unul ca acesta este un om oarecare, căzut între tîlhari! Şi, personal, cred că ar trebui să-l compătimim...daca, evident, primeşte. Ceea ce nu-i şi cazul acestui "Johan de Basarab". Şi chiar şi al altora care-şi fac veacul pe Reţelele de Socializare, făcînd pe Apostolii, pe preoţii, pe Învăţătorii...N-aş avea nimic împotriva lor, dar faptele lor, îi arată pe ei, cine sînt de fapt!...
  Dacă unul care, făcînd pe preotul, bate la Molitve, face Liturghii, Botezuri, Nunţi, etc, ba îşi mai transformă şi casa în Biserică, pictînd pe pereţii casei sale pe Sfinţii lui Dumnezeu, dar apoi, blesteamă de se cutremură pămîntul, tot pe cel pe care, ceva mai devreme l-a Împărtăşit, atunci e clar, zic eu, să ne dăm seama cam cu cine aveam de-a face!!!...
  Am viziont, ieri 5 sept 2013, la un post TiVi, la o emisiune cu Ştaif, cu un moderator de ştaif, pe unul care îmbrăcat în veşminte preoţeşti, făcea pe..lupul moralist, aducînd critici Bisericii majoritare ( care l-a aruncat -cred- din rîndurile sale, ca pe o măsea stricată, sau, ca pe un mădular împuţit ), şi înălţîndu-se pe sine, aducîndu-şi lui însuşi laude, cu citirea Psaltirii, pe care chiar o arăta, în direct, ca a fi ruptă de la atîta citire..., şi cu slujbele  şi molitvele pe care le-ar fi săvîrşit el pe la diverse familii cu probleme, el făcînd, prin aceste slujbe, "mari ..minuni"!!! La întrebarea moderatorului: 
-  Dar din ce trăiţi? Cu ce vă plătiţi facturile? Cu ce vă creşteţi copii?, omul nostru, a strecurat, evaziv:
 - Muncim! Muncim! Noaptea muncim!
 Care muncă, dom' "părinte"? Munceşti ca să-ţi baţi femeia şi copii? Sau munceşti, luptîndu-te, din răsputeri cu numărul paharelor?...
Munceşti, la greu, să convingi că eşti tu mai preot decît preoţii? Vrei să ne convingi tu că eşti om? Şi vrei să te şi credem că doar tu eşti preot al lui Dumnezeu? Stai calm, omule! Poate prinde la fraieri! Dar, nu  cred că va prinde la femeia ta, nici la copii tăi! Cum, nu cred eu, că te-ar fi crezut, nici măcar moderatorul emisiunii aceleia, care, şi-a mai încheiat încă o emisiune, de la care, el..va încasa bani? Tu, însă?...
Nu cred că îţi vei atinge scopul pentru care ai participat, ca personaj principal, la această emisiune!
Sau, poate că da! Sînt destui fraieri cu bani pe lumea asta! Poate vei găsi pe vreunul care să-ţi sponsorizeze trîndăvia!!! Aşa ar mai uşura-o pe soţia ta, care trudeşte să te întreţină!...
Voie bună!..."părinţele".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu