joi, 17 octombrie 2013

Lucrarea mea VS "lucrarea" vrăjmaşului, sau, 13 oct 2013...

  Am să spun acum, aici, lucruri pe care, de regulă, nu le spun...dar...
 De-a lungul a vreo 5 ani, de cînd mi-am deschis Magazinul ( de Ob religioase; care încalcă, chipurile, regulamentul  "Legii 103"; Monopolul Bor ), "întîmplîndu-mi-se", în mod repetat, nişte "chestioare", care..nu-s deloc întîmplătoare, ci bine orchestrate de catre cei din Deal, mi-am dat seama că, cu cît sîrguinţa mea este mai stăruitoare în a face lucruri bune, cu atît mai mult se înmulţesc vrăjmaşii mei, şi din prea-plin de "dragoste frăţească", "mă răsplătesc", "spre mîngîiere", de fiecare dată, cu o monedă de calibru...De', ce să-i faci, orchestratori cu greutate!!!..
Un cuvînt să rostească ei, că se şi iau "măsuri", să se strivească, şi să şteargă, de pe fata pamintului, o entitate juridică, o firmulita care, chipurile, incalca "Legea" ( stiu deoarece au COMANDAT  împotrivă-mi, repetate şi nepermis de dese, CONTROALE ANAF; nepermis de ...necrestineste), sa-l desfiinteze pe unul atit de neinsemnat ca mine -si nu numai-, care a avut ghinionul ca prin activitatea desfaşurată, să li se interpună, fără să ştie, acestor Coloşi "Religioşi" -care deţin frîiele "harului"- inimaginabil de "abili" în a mînui "arta cuvîntului" ( în primul rînd ), precum  şi măiestria mînuirii "armelor" de care dispun -şi dispun!!!-, împotriva celor mici ai lui Dumnezeu...
 Lucrez eu, "lucră" şi Satan!!!...
Săptîmîna trecută, am aflat că un tînăr care a terminat Masteul în Teologie Ortodoxă cu nota 10, tocmai a fost hirotonit preot.
  Mare bucurie a fost inimii mele această veste, mai ales că ştiu ( offfffffff, amar mie, că ştiu!!!), cam cum se fac în zilele stăpînirii antiChrist-ului, hirotoniile...iar proaspătul hirotonit, un copil de famile modestă, dar foarte sîrguitor la învăţătură, cît şi un om al lui Dumnezeu...
 Mă sună tînărul acesta ( un copil al lui Dumnezeu, care a străbătut toţi anii Teologiei cu note maxime, şi Masterul tot cu notă maximă l-a trecut, cu binecuvîntarea Tatălui Ceresc), şi-mi anunţă Vestea cea Bună: "am fost hirotonit!"...şi urmeaza să slujesc în cutare loc...
 Degrab am dat zvon "în sat", şi punînd mînă de la mînă, împreună cu cîţiva oameni cu bani puţini dar cu largheţe de inimă, am  făcut rost de veşminte faine pentru preoţelul nostru. Cîteva odoare pentru viitoarea lui..Bisericuţă cît şi Icoanele necesare pt închinare şi celelalte lucruşoare trebuincioase -"mărunţişuri"-, i le-am dăruit eu personal, cu toată largheţea inimii mele... spre bucuria neaşteptată a proaspăt hirotonitului...cît şi a mea.
  Ştiind că, de Paşte, imediat ce am făcut nişte daruri unei Biserici în construcţie, "am fost taxată", la greu [ căci instant a venit asupra mea, urgie mare ( Garda Financiara -venită la ordinul EXPRES al celor din Sinod care au pt mine o "dragoste" nemărginită..-  despre care am mai scris pe aici, şi pe ..aiurea!!! ), şi pagube incomensurabile, amenzi  peste puterea mea financiară de a suporta ( eu trebuind să mă împrumut de bani, ca să achit, întrucît vînzările mele erau, puţin peste zero, datorită EMBARGO-ului pus mie -a se vedea şi citi Circulara N, emisă de TĂTICII din Deal!; despre care am mai vorbit eu pe ici-pe colo-, de către aceşti diriguitoarii ai "har-ului", Sinodalii...). Necaz şi mîhnire nemărginită, supărare care m-a şi pus, fizic, la pat, mai apoi, pt cîteva luni bune în vară!!!], am fost, oarecum, mirată că de data asta, trecuseră cîteva zile bune, şi nu "m-a lovit" nimic! Aşteptam cu înfrigurare..."răsplata"!!!! Şi aceasta întîrzia...Şi-atunci mi-am zis bucuroasă:
- Taci!, că nenorocitul vrăjmaş, n-a fost pe fază de data asta, şi am scăpat!!!...
Ei, na! Cum să-i scape"preţiosului", căruia nu-i scapă nicio faptă bună?...
Care va să zică, inima mea s-a bucurat maxim, cam pe joi, pentru darurile cît şi spre bucuria ce-i făcusem tînărului teolog, proaspătul preot, şi pînă duminică vrăjmaşului i-au lipsit săbiile!!! Dar..duminică, iată-l deja inarmat, şi pus împotriva mea, cu arsenal puternic!!
Căci plecată fiind eu, duminică dimineaţă, 13 oct 2013, spre un Schit, oprită am fost de către Poliţia Rutieră, cea de maximă " Siguranţă şi Incredere" pt cetăţean, şi amendată cu 160 lei ( minim, spre Slava lui Dumnezeu!; pt depăşirea vitezei; mare viteză ce avem: 76 la oră, pe un drum EUROPEAN!!! ), şi rămasă, apoi, şi fără Acte, care dintr-o "eroare" "au rămas" la.."omu' legii"...drept pentru care a trebuit mai apoi, să mă necăjesc din  pricina talonului ( că maşina nu-mi aparţinea!!!; era a fratelui meu, care locuieşte undeva departe de mine ), a CI-ului, cît şi a permisului meu, care rămăseseră, toate, la cretinoidul cu Ochii Albaştri de la "Siguranţă şi Încredere!", iar acesta minţise la superiorii lui, de înghetau apele pe timp de toamnă...raportînd superiorilor că "o doamnă şi-a pierdut actele, iar un cetăţean onest, le-a găsit şi le-a adus Poliţistului de Proximitate", care era..taman cel care, culmea, mă oprise în trafic pentru..depăşirea vitezei!!!
Le-am recuperat pe marţi, dar..cu ce stres????....Ce tur de forţă ( nervoasă ) a trebuit să fac!!!..Dar, mulţam' Domnului, că nu a îngăduit mai mult!, mi-am zis. Însă, se pare că, nu ştiam ce mai urmează...
  Şi pentru că deja intrasem în săptămîna următoare fără pagube însemnate, iată că miercuri seară găsesc în cutia poştală o Înştiinţare de la MFP ( prin mijlocirea drăguţilor de la ANAF-ul de sector ), prin care sînt anunţată -de astă dată!- cu graţie, că urmează să se facă un Control la Firma mea ( "Cooperativa Munca în Zadar"!!! -în ideea în care eu am vîndut in ziua de Sf Parascheva, de 18 lei!!!, spre disperarea mea maximă.. că nu mai încasez, pe lună, nici cît să achit chiria spaţiului!!!-), şi că..bla..bla...Şi cînd te gîndeşti că ultimul control, mi-a fost ORDONAT, acum aprox 3 săptămîni în urmă!!! Asta, după ce, în ultimele 12 luni, mi-au mai fost ORDONATE, de către "băieţii cu greutate", din Deal, alte 2 controale, aşa încît, practic, profesioniştii GF nu prea ar mai avea ce să purice!!!Si 2 controale de la Protectia consumatorului!!! Ca deh`, tamiia mea nu-i ca tamiia lor!!!  Ca nu-i cu binecuvintare!!! A lor e canonica, a mea nu!!! Dar..unde-i SESIZARE, nu-i tocmeală!, răspund comisarii  GF-ului si inspectorii OPC-ului, întrebărilor mele. Deh, ce să-i faci? Dracu' m-a pus "să mă înfrupt", eu, din "ciorba Tătucilor"!!!...Că ăştia din Deal, Sinodu' "sfînt", n-ar lăsa să cadă, nici măcar o firimitură de la masa lor, pentru vreun amărit de crestin din...Biserica lor...
Amar m-am fript!!! Căci Tătucii Sinodali, nu au numai măiestria scrisului de Sesizări către GF, ci şi măiestria ANATEMEI, pe care o stăpînesc mai abitir decît binecuvîntarea, şi o împart cu largheţe, "fiilor neascultători", ai Bisericii, dintre care, cel dintîi, sînt eu -după preoţii care nu le sînt lor în graţii!!!-!!!...şi ca nişte Irozi modernişti, dar păstrînd tradiţia irodiană, pe dată poruncesc altora ... "uciderea pruncilor"...spalindu-se pe miini!..
  Într-o atare situaţie aflîndu-mă eu, acum, pentru a N-a oară, într-un interval nepermis de restrîns, ca timp, neavînd alte unelte de apărare la îndemînă, nu-mi rămîne decît să fac, ceea ce fac de obicei, şi anume: să mă rog! Să strig la Dumnezeu! Şi asta fac! Şi zic:
- "Dumnezeule Atoputernic, călcătorii de Lege (...) s-au sculat asupra mea, şi ADUNAREA  CELOR TARI ( ... ) caută sufletul meu, şi nu te-au pus pe Tine înaintea lor!!! Dar Tu, Doamne, Dumnezeule îndurat şi milostiv, caută spre mine, şi mă miluieşte! Dă tăria Ta, slugii tale! Scoate-mă de la VRĂJMAŞII mei cei tari ! Fă cu mine, copila ta, semn spre bine, CA SĂ VADĂ,  VRĂJMAŞII  mei ( pe care Tu, Doamne, îi ştii, şi ştii cît mă urăsc, desi ma numesc pe mine "sora noastra"!!!...), şi să se ruşineze! Că Tu, Doamne, m-ai mîngîiat în necazul meu, şi m-ai ajutat!" ( Ps: 85; 13-16 ) "Iar eu, Doamne, Te voi lăuda şi voi slăvi numele Tău în veac!" ( Pr 85 p 11 )
.................................................................................................................................................................
 Dumnezeu Atotputernicul,  îmi va arăta înfrîngerea duşmanilor mei cei tari! Căci Dumnezeu, negreşit îi va smeri! Şi vor cădea taman din vîrful tronului, în GROAPA pe care mi-au săpat-o mie!!! Şi amar va fi lor!..
..Căci lacrimile sufletului săracilor, vor ajunge înaintea Domnului! Amin.


PS: Ei bine, "domnilor TĂTICI", m-aţi sabotat pînă într-atît, încît...va trebui să închid taraba şi să dispar. Ca să se veselească inima voastră cea vicleana! Bucurati-va!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu