marți, 1 octombrie 2013

Plantatia de...umbrele

  Marti 1 oct 2013, plec in fuga, la servici deoarece ma trezisem, nepermis de tirziu. O iau in pas alergator, prin ploaia morocanoasa, pe Calea Victoriei, o tai pe Lipscani, apoi prin "Centru Istoric" ( pustiu la ora aceasta, 9,40 ), apoi peste cheiul Dimbovitei, si ajung pe platoul din zona fostei Bancii a Religiei ( falimentara de mult, totodata falimentind multa lume...Banca, evident ). Oamenii cu umbrele, luptindu-se cu ele -cu umbrelele- cu vintul si cu ploaia, faceau ...ritualul  ploii. Ei aveau umbrele dar..n-aveau. Caci vintul, sufla aprig, si, de doua zile smulge tot ce intilneste in cale. Si cum umbrela, e la ordinea zilei, oamenii care le poarta, in speranta ca vor fi aparati de ploaia -apriga si ea-, sint deposedati de umbrele, imediat ce ajung in zona Bancii Religiilor.
  Oamenii se asteapta ca, odata ajunsi pe platoul din fata cladirii, sa fie aparati de vintul care sufla napraznic. Dar tocmai aici sint luati prin surprindere, si deposedati, cum am zis, de umbrele. Asa se face ca parculetul din statia lui 123, 104, 116, etc, de linga gura de metrou care da in fata fostei Banci a Religiilor este acum un parc de..umbrele!
 Mi-am incetinit alergarea, mi-am ridicat de pe ochi gluga gecutei, mi-am scos telefonul si printre picaturile mari de ploaie am imortalizat, partial, parcul  cu umbrele...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu