miercuri, 12 august 2015

Catisma 20 (Psalmul 143; după David)



 CATISMA  20

Psalmul 143
(după un psalm al lui David, cînd s-a luptat cu Goliat!!; noi, copii lui Dumnezeu de azi, avem vrăjmaşi/duşmani, un Goliat multiplicat!!)
 Notă: Am scris şi repetat cuvintele: "Domnul Dumnezeu Atotputernicul", nu din prostie -cum, poate, veţi fi tentaţi să gîndiţi-, ci ca, rugîndu-vă ( cei care o veţi face! ) şi repetînd în rugăciune aceste cuvinte, să le daţi putere!! Să vă fie de folos!


 1) Binecuvîntat este Tatăl meu, Domnul Dumnezeul meu, Dumnezeu Atotputernicul, Cel ce a făcut Cerurile şi Pămîntul, Marea şi toate cîte sînt în ea! Dumnezeu Atotputernicul este Tatăl meu şi Dumnezeu Atotputernicul este Cel ce învaţă mîinile mele la LUPTĂ şi degetele mele la RĂZBOI!
2) Binecuvîntat este Tatăl meu, Domnul Dumnezeul meu, Dumnezeu Atotputernicul, că Dumnezeu este mila mea, sprijinitorul meu, apărătorul meu şi izbăvitorul meu de vrăjmaşii mei cei tari!
3) Binecuvîntat este Domnul Dumnezeu Atotputernicul, Tatăl meu, la Care eu am strigat întru necazul meu şi în Care eu am nădăjduit! Domnul Dumnezeu Atotputernicul este Tatăl meu, Care m-a auzit!  Tatăl meu este Domnul Dumnezeu Atotputernicul, Cel Ce supune pe vrăjmaşii mei sub mine!
4) Doamne, Dumnezeule Atotputernic, ce este omul de Te-ai făcut cunoscut lui sau fiul omului de-l socoteşti pe el?
5) Doamne, Dumnezeule Atotputernic, Tătă, Tu spui Cerurilor să se pogoare şi ele se pogoară după CUVÎNTUL Tău; Tu, Tată-Dumnezeule, Te atingi de munţi şi ei fumegă! Tu, Tată-Dumnezeule,  fulgeri cu fulger norii, şi ei se risipesc la porunca Ta!
6) Doamne, Dumnezeule Atotputernic, Tată-Dumnezeule, Tu trimiţi săgeţile Tale şi-i vînezi cu ele pe vrăjmaşii mei!
7) Doamne, Dumnezeule Atotputernic, Tată, întinde, dar, mîna Ta dintru înălţime şi scoate-mă din ape multe! Scoate-mă, Doamne-Tată, Dumnezeule Atotputernic, din mîna străinilor, a mincinoşilor şi a batjocoritorilor! Scoate-mă, Tată-Dumnezeule, din mîna vrăjmaşilor care mă vrăjmăşesc fără temei! Că gura lor a grăit nedreptate, minciună şi batjocură, Doamne, Dumnezeul meu! Şi dreapta lor este dreapta nedreptăţii, Dumnezeule-Tată!!
8) Doamne, Dumnezeule Atotputernic, scapă-mă Tată, izbăveşte-mă de batjocoritorii mei, de toţi vrăjmaşii mei şi de toţi cei care m-au înconjurat şi, în fel şi chip, cu viclenie mă încolţesc şi mă asupresc cu vrăjmăşia lor!
9) Doamne, Dumnezeule Atotputernic, întinde braţul Tău şi mă scoate, Tată, de la vrăjmaşii mei cei tari, care m-au împresurat şi cu mînie mare mă vrăjmăşesc! Ajută-mă, Tată-Doamne, să-i biruiesc! Şi biruindu-i pe vrăjmaşii mei, Ţie Tată-Dumnezeule, să-Ţi cînt cîntare de slavă şi de mulţumire! Cîntare nouă să-Ţi cînt, Ţie, Tată-Dumnezeule! În Psaltire cu zece strune să-Ţi cînt Dumnezeule-Tată, Dumnezeul meu!
10) Doamne, Dumnezeule Atotputernice, Dumnezeul meu, Ţie, Tată, să-Ţi cînt cîntare de laudă şi de mulţumire! Şi să Te slăvesc pe Tine cu Sfîntă Bucurie!! Că Tu, Dumnezeul meu, eşti Tatăl meu, Cel ce dai mîntuire copilului Tău (copila ta; Numele X,Y,Z)! Tu, Doamne, Dumnezeul meu,  izbăvăveşti pe copilul (copila) Tău (numele, X,Y,Z) din robia cea cumplită a vrăjmaşilor mei!
11) Doamnne, Dumnezeule Atotputernice, scoate-mă, Tată-Dumnezeule, şi mă izbăveşte din mîna străinilor a căror gură grăiesc deşertăciune şi minciuni! Că dreapta lor e dreapta nedreptăţi, a minciunii şi a vicleniei Tată-Doamne! M-au vrăjmăşit şi nu s-au temut de Tine, Tatăl meu! Zis-au vrăjmaşii mei: Cine ne va vedea pe noi?...
12) Doamne, Dumnezeule Atotputernice, vrăjmaşii mei cei tari au venit asupra mea cu fiii lor cei tineri şi cu odraslele lor crescute în tinereţile lor! Vrăjmaşii mei, au venit asupra mea cu fiicele lor împodobite ca chipurile templului!
13) Doamne, Dumnezeule Atotputernice, vrăjmaşii mei sînt bogaţi!; Au Palate mari, iar cămările lor sînt pline, vărsîndu-se din una în alta!; Oile lor au mulţi miei, umplînd drumurile cînd ies; Boii lor sînt graşi!; Nu este gard căzut, nici spărtură în zidurile caselor lor! Nici strigare, nici vaiet, în uliţele lor! De-aceea, ei se fălesc cu bunătăţile lor şi cu bogăţia şi belşugul lor! Iar eu...
14) Doamne, Dumnezeule Atotputernice, Tată, eu...am fericit pe poporul acesta care are aceste bunătăţi! Da, Tată-Dumnezeule, am fericit pe poporul care are aceste bunătăţi! Dar, mi-am dat seama că: FERICIT ESTE POPORUL ACELA CARE ARE PE DOMNUL DUMNEZEU ATOTPUTERNICUL ca DUMNEZEU al său!
Miluieşte-mă, Tată-Doamne, miluieşte-mă! Căci eu sînt copilul Tău şi mă bucur neîncetat de prezenţa TA! Îţi mulţumesc Tată-Doamne!, Îţi mulţumesc pentru aceasta, Tată-Dumnezeul meu! 
Îţi mulţumesc Tată, Fiule şi Duhule Sfinte! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu