marți, 25 august 2015

Rugăciune către Fecioara Maria, Maica lui Hristos, Domnul meu, Maica noastră a tuturor celor care o recunoaştem de MAMĂ SFÎNTĂ!



„O, Preamilostivă Doamnă, Împărăteasa Cerului şi a Pămîntului, preabuna noastră apărătoare, ţie ţi l-a încredinţat Domnul Iisus pe ucenicul Său, Ioan, zicîndu-ţi: „Femeie, iată fiul tău!!”, iar ucenicului Ioan zicăndu-i: „Iată, mama ta!” Astfel, prin ucenicul Său Ioan, Domnul Iisus te-a desemnat să ne fii Mamă, nouă tuturor dreptcredincioşilor creştini, pentru ca toţi cei care cu credinţă şi cu dragoste vom alerga la mijlocirea ta şi sub Acoperămîntul tău, să fim izbăviţi de toate nevoile, necazurile, bolile, păcatele noastre şi să ne mîntuim! Încredinţat de aceasta fiind eu (X), cel ce sînt întru întunericul păcatelor, al patimilor, al bolilor, al strîmtorării (al etc...) şi neputincios fiind, îndrăznesc să alerg la tine, Fecioară Maria, binecuvîntată Maică a Dumnezeului meu, Iisus Hristos, şi cu zdrobire de inimă te rog: primeşte-mă sub Sfînt Acoperămîntul tău! Nu mă lepăda, ci mă ajută pe mine neputinciosul (X), cel ce mă căiesc pentru toate păcatele mele şi te rog ajută-mă în neputinţele mele! Cercetează-mă cu îndurările milei şi iubirii tale de Mamă şi pune-mă înaintea Fiului tău, Hristos, Domnul meu, pentru iertarea mea şi roagă-Lsă m-ajute să nu-L mai răstignesc de acum înainte cu păcatele mele!  
Fecioară Maria, cere pentru mine de la Fiul tău, Iisus Hristos, ajutor şi mînă de îndreptare, vindecarea de toată boala trupului şi a sufletului meu şi izbăvirea de vrăjmaşi! Cu rugăciunile tale străruitoare înaintea Domnului Hristos, Fecioară Maria, scoate-mă din necazul de acum!
Cred, Maica mea, că poţi cere de la Fiul tău tot ce doreşti, iar eu le şi primesc fără nicio îndoială! Căci tu ai trecere de Mamă Sfîntă înaintea Fiului Tău, Iisus Hristos, Domnul meu! Şi, întru aceasta, am îndrăznit să te rog să-mi fii grabnică şi fierbinte mijlocitoare înaintea Domnului Hristos, Cel Care şi pentru ÎNVIEREA mea S-a răstignit!
Îţi mulţumesc pentru că mă primeşti! Te binecuvîntez, Maica mea, şi-ţi zic ţie: Bucură-te Fecioară Maria, ceea ce eşti plină de dar, Domnul este cu tine; binecuvîntată eşti tu între femei şi binecuvîntat este Rodul pîntecelui tău, că ai născut nouă pe Mîntuitorul Hristos! Pe Acesta, roagă-L pentru mîntuirea noastră! Îţi mulţumesc, Maica mea!
 Mă închin Tatălui şi Fiului şi Sfîntului Duh! Amin.


Notă: Rugăciunea aceasta este o adaptare a mea (Antoaneta Rădoi), după alte Rugăciuni, şi face parte din Cartea mea de PSALMI, în curs de apariţie... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu