vineri, 14 august 2015

Psalmul 142 (Adaptare, după Psalmii lui David)

 Psalmul 142
(Adaptare după Psalmii lui David)


                                                   

1)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, Dumnezeul meu, auzi rugăciunea mea! Ascultă, Tată-Doamne, cererea mea! Întru credincioşia Ta, faţă de copiii Tăi, auzi-mă, Doamne, Dumnezeul meu!
2)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, întru dreptatea Ta, să nu intri la judecată cu copila Ta ( copilul Tău: X )! Că NIMENI dintre cei vii nu-i drept înaintea Ta, Tată-Dumnezeule!
3)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, Vrăjmaşul cel tare a prigonit şi prigoneşte neîncetat, în fel şi chip, sufletul meu şi viaţa mea o calcă în picioare! Întru vrăjmăşia lui, făcutu-ma să umblu şi să locuiesc întru întuneric precum MORŢII cei din veac!
4)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, mîhnit este Duhul meu în mine şi inima mea încremenită înlăuntrul meu! Sufletul mi-e plin de obidă şi de zdroabă, Tată-Dumnezeule!
5)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, întru necazul meu şi întru obida mea am cugetat şi mi-am adus aminte de zilele cele de demult şi m-am gîndit la toate lucrurile Tale! Adusu-mi-am aminte de toate lucrurile mîinilor Tale  pe care le-ai făcut cu mine, copila Ta (copilul Tău X; numele)! Am cugetat îndelung şi m-am gîndit la toate minunile pe care le-ai făcut cu mine, Tată-Dumnezeule!
6)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, întins-am către Tine mîinile mele în vreme de necaz, şi mi-ai ajutat mie! Pus-am, Tată-Doamne, înaintea Ta sufletul meu ca un pămînt însetoşat, şi TuTe-ai milostivit de mine!! Degrab auzi-mă şi în ceasul acesta, Doamne, Dumnezeule Atotputernic, că a slăbit duhul meu întru mine! Nu-Ţi întoarce, Tată-Dumnezeule, faţa Ta de la mine, ca să nu mă asemăn cu cei ce se coboară în mormînt! Fă să aud dimineaţa mila Ta, că la Tine mi-e nădejdea, Tată-Dumnezeule! Arată-mi calea în care voi merge, că la Tine, Tată-Dumnezeule, am ridicat sufletul meu! Scapă-mă de Vrăjmaşii mei cei tari, că la Tine alerg, Tată-Dumnezeule! Învaţă-mă să fac voia Ta, că Tu eşti Dumnezeul meu, Tată-Dumnezeule! Duhul Tău cel Sfînt, să mă povăţuiască la pămîntul dreptăţii, Tată-Dumnezeule! Pentru numele Tău CEL SFÎNT, Doamne, Dumnezeule Atotputernic, dăruieşte-mi VIAŢA! Întru dreptatea Ta, scoate din necaz şi din strîmtoare sufletul meu, Tată-Dumnezeule! Fă bunătate cu copila Ta (numele; copilul Tău, X), Tată-Dumnezeule, şi zdrobeşte-i pe VRĂJMAŞII ei cei tari!  Pierde, Tată-Dumnezeule, pe toţi cei ce necăjesc şi batjocoresc sufletul copilei Tale (copilului X; numele)! Că eu (X) sînt copila Ta, Tată-Dumnezeule şi Tu eşti Tatăl meu şi Dumnezeul meu!
7) Îţi mulţumesc, Tată-Doamne, pentru că mă chemi şi mă primeşti înaintea Ta, şi-Ţi mulţu-
mesc pentru că mă împărtăşeşti cu prezenţa Ta! Amin.

Notă: 
Repet şi aici: am scris repetat: "Doamne, Dumnezeule Atotputernic" şi "Tată-Dumnezeule", pentru ca prin repetarea acestor cuvinte, să dam putere rugaciunii! Să vă fie de folos!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu