joi, 13 august 2015

Psalmul 141 (adaptare, după Ps lui David)

Psalmul 141
(adaptare by Anto după Psaltirea lui David.)
                                                                       


1)      Cu glasul meu către Domnul Dumnezeu Atotputernicul am strigat, cu glasul meu către Domnul Dumnezeu Atotputernicul m-am rugat!
2)      Vărsat-am înaintea Domnului Dumnezeu Atotputernicul rugăciunea mea, necazul meu înaintea Domnului Dumnezeu Atoputernicul l-am pus!
3)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, cînd lipsea dintru mine Duhul meu, Tu ai cunoscut cărările mele! Tu, Tată-Dumnezeule, ştii că în calea aceasta în care am umblat, Vrăjmaşii mei au căutat sufletul meu! Tată-Dumnezeule, Tu ştii că Vrăjmaşii mi-au ascuns curse mie şi m-au alergat ca să mă prigonească!
4) Tată-Dumnezeule Atotputernic, în alergarea mea şi în prigoana mea, am strigat  după ajutor! Luat-am seama de-a dreapta şi de-a stînga mea şi am privit şi...nu era cine să mă cunoască, nici cine să m-ajute!
4)      Doamne, Dumnezeule Atotputernic, strigat-am către Tine şi am zis: Tată-Dumnezeule, Tu eşti, Doamne, nădejdea mea! Scapă-mă, Tată-Dumnezeule, de Vrăjmaşii mei! Că Tu eşti Tată-Doamne, Dumnezeul Atotputernic! Partea mea eşti în pămîntul celor vii!
5)      Tată-Dumnezeule, ia aminte la rugăciunea mea! Primeşte strigarea mea şi cererea mea la Tine,Tată-Dumnezeule, să ajungă!! Că Vrăjmaşii mei, cei tari în minciună, s-au ridicat asupra mea şi m-au smerit foarte cu asuprirea lor!  Tată-Dumnezeule, izbăveşte-mă de Vrăjmaşii mei cei tari, de cei ce mă prigonesc fără temei şi de toţi străinii care se ridică cu RĂZBOI asupra mea!!
6)      Tată-Dumnezeule, fă să piară Vrăjmaşii mei! Tăria celor care caută sufletul meu, a celor ce mă batjocoresc în fel şi chip şi mă prigonesc, ca nimic fă-o Tu, Doamne, Dumnezeule Atotputernic, cu CUVÎNTUL Tău!! Tată-Dumnezeule, strigarea mea şi tînguirea mea la Tine să ajungă!
7)      Tată-Dumnezeule, scoate din temniţa mîhnirii, a necazului şi a stămtorării sufletul meu, al copilei Tale (X; copilului Tău Y)! Ca să mă bucur şi să se veselească inima mea de binecuvîntata Ta iubire! Şi cu Bucurie Sfîntă  să-mi petrec toate zilele vieţii mele şi să Te slăvesc pe Tine şi să laud Numele Cel Sfînt al Tău!
8)      Tată-Dumnezeule, Îţi mulţumesc! Căci din PORUNCA Ta şi cu binecuvîntarea cea SFÎNTĂ a TA, acum,  mă aşteaptă pe mine drepţii ca să mă mîngîie! Că Tu, Tată-Dumnezeule, ai auzit strigarea mea şi ai pus înaintea Ta rugăciunea mea!  La cererile mele ai luat-aminte, Doamne, Dumnezeul meu! Îţi mulţumesc Tată-Dumnezeule! Amin.
                                                            
  
  Notă: Să vă fie de folos celor care vă opriţi asupra rugăciunii de mai sus! Eu cu drag am pus-o în calea voastră...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu