duminică, 29 septembrie 2013

Am "bulină ( rosie; pe bloc! )", n-am trusă...încă...dar, o să primesc!!!

  Doamne, Dumnezeuleee...Tu ne-ai creat frumoşi şi deştepţi, dar noi am ales să ne demonstrăm urîţenia şi prostia, în toate felurile posibile, şi astfel, să Te înjosim, batjocorindu-Te, în fel şi chip!!!...
 În fiecare zi, mai descopăr la compatrioţii mei, şi cu precădere la mai-mari, la guvernanţii şi administratorii Societăţii căreia îi aparţin, noi isprăvi.
 Imbecilităţi legislative, ca cea legată de  MASACRAREA CÎINILOR, sau achitarea unei taxe anuale pentru cei care adoptă un maidanez ( imbecilitate maximă, în opinia mea ); 3% în plus, taxă către Buget, pentru firmele care şi aşa sînt în moarte clinică, după ce achită 1001 de plăţi aiurea, şi după ce dă statului 24% tva, dar..ATENŢIE!!!: TA NA NA NA...scade tva-ul la pîine (ei, aşa ofertă, din partea guvernului, mai DA!!!; rahat fezandat!!!; din care vă invit stimaţi guvernanţi, administratori, primari, preşedinţi, miniştri, diriguitori, să vă înfruptaţi, cu sîrg )!!!; noua iniţiativă -imbecilă- legată de Noul Cod Rutier; Noile scumpiri ale Rovinietei; scumpiri şi iar scumpiri, şi Taxe peste Taxe, şi deasupra alte..Taxe...că deh, taman am aflat de la ŞTIRI, cum că guvernanţii iar se înfruptă din nişte imense împrumuturi la FMI!!!, iar noi, prostimea, deşi nu ne atingem de niciun şfanţ, va trebui să participăm la returnare cît şi la achitarea dobînzilor; şi cîte altele -imbecilităţi-, pe care nu mai stau acum să le adun, şi să le pun în pagină, că le ştim cu toţii, mă duc cu gîndul la ceea ce ne spunea Silviu Brucan, în '90: "stupid people", fapt care ne-a facut să ne revoltăm maxim...pe Silviu Brucan. Acum însă, în loc să ne revoltăm pe neisprăviţii care ne tîrăsc în mizeia socială, şi în loc să luăm atitudine, stăm,  "stupid people" !!!, şi îngurgităm, de-a surda, tot ce ne pun pe tavă imbecilii..isteţi!
Primim cu resemnare tot "ce ni se dă"!, fără să crîcnim. Iar celor care mai şi crîcnim, ne sar în cap, cei care, nu crîcnesc.Şi mă întreb: oare ce-am mai putea face, în împrejurarea în care sîntem puşi unii împotriva altora, acelaşi popor român, batjocorit în fel şi chip, de nişte neisprăviţi, care ne conduc?
  Aud la ŞTIRI cum că, nouă celor care locuim într-un bloc "dotat" cu BULINĂ ROŞIE pe faţadă
( ceea ce în traducere înseamnă: Clădire cu Grad Ridicat de Risc Seismic!!!Clasa l Risc seismic!; ha..ha..am pus Bulina, gata!, eşti ca şi..salvat, adică..MORT!), ni se vor distribui, în curînd, nişte genţi, un fel de Trusă, cică de prim-ajutor!!! Deşi mă-ndoiesc -pesimistă din fire fiind eu, la anumite capitole!-, că va ajunge şi la mine una, m-am gîndit, că, dacă va fi să fie, să fac schimb de locuinţă măcar cu Deputatul care mă reprezintă în Guvern, şi să-i ofer drept garanţie, TRUSA cu accesorii utile, f f utile, în caz de cutremur!...Sau, să fac schimb de locuinţă cu mintosul, care a ajuns el la concluzia că eu voi scăpa cu viaţă, la un eventual cutremur, doar pentru că el, imbecilu', a gîndit pt mine, că-i foarte bine, ca în loc să-mi consolideze blocul, să mă doteze cu o..geantă! Fain!!! Colosal!!! N-am ce zice! M-aţi lăsat fără grai, scumpii mei..gînditori...M-aţi faultat şi de data asta!...dar, cum n-am încă fluier, în dotare...
Domnul să mă aibă în paza Sa!, că-n baza voastră...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu