duminică, 29 septembrie 2013

Mintosul de Rădăuţi...

Dumnezeule, iarăşi mă întreb, cît oare ne mai rabzi?...
Nu-i destul că oamenii, în majoritate, şi decidenţii, ca să-şi arate "superioritatea" faţă de necuvîntătoare, au decis Masacrarea cîinilor! Aud astăzi, la Ştiri, cum că un alt mintos, al epocii post-moderinste, propune, nici mai mult, nici mai puţin: "scoaterea dinţilor la cîini"!!!...
 Şi mintosul acesta nu-i unul oarecare, ci  aflu ( tot de la Ştiri ), cum că..ar fi medic!!!
În prima fază, am crezut că, poate este vorba de vreo glumiţă de prost gust, dar, am revăzut Ştirile, de 2-3 ori, astăzi, şi am constatat că individul acesta, care mai este şi MEDIC pe deasupra, plus director de Spital (...), nu glumea, ci era evident, extrem de serios. Numai că, fiind eu mai atentă la imagini, am desluşit ceva...aburi..ieşindu-i din creieri...Ori..luase foc, omul şi iesea fum, ori...erau aburii lui..Bahus...
Postez, spre analiză fotografia "domniei sale":

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu