marți, 7 ianuarie 2014

Aniversarea mea ( 2 )

  Aniversarea este un prilej de sarbatoare si de sarbatorire! Teoretic! Doar ca..
  ..."Teoretic sintem..practici!", ca in rest...Dumnezeu cu mila!
 Si cum Dumnezeu, e si El in sarbatoare, taman azi -ca de`, "ghinionu` meu", sa ma nasc odata cu..BOTEZUL!-, m-a lasat olecuta de izbeliste! Sau m-a lasat in grija "unui personaj" care m-a scapat din "miini" la leganat...Si, in cadere..m-am lovit "la cap"...Si, uite-asa, dintr-o neglijenta "a nu-stiu-cui", ZIUA mea, s-a transformat intr-un "mic" cosmar...Caci pina si pe cea  mai draga sufletului meu, dintre "entitati", am ranit...Si culmea: habar n-aveam! Si iata-ma, din nou, pe negindite, cu sufletul..contorsionat de durere!!! Si asta intr-o zi, in care, ma asteptam..mai putin! Sau deloc!
Deh`, "puiule", daca n-ai invatat lectia!!! Ai dat iar cu oistea-n gard!!!
............................................................................................................................................................................



PS: Bine ca macar m-au slabit cit de cit, durerile fizice! Multam Domnului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu