sâmbătă, 18 ianuarie 2014

De ce scriu..pare-se, împotriva Bisericii?

   Am scris, în ultimul timp, pe Blogurile mele, mai multe Articole, al căror conţinut arată, pe faţă, proastele obiceiuri ale unora dintre mai-marii Bisericii. Am luat atitudine, în felul meu, faţă de fariseismul care se practică, în mod constant, între membri, dar care purcede de sus, propagîndu-se în jos.
  Am fost catalogată de către "auditori", după gradul lor de "înduhovnicire". 
Unii au rămas indiferenţi, alţii mi-au dat "sfaturi". Mulţi "au tăcut", cu o tăcere care, însă, spunea multe. Era doar o chestiune de percepţie, subtilă, ca să înţelegi ceea ce voiau ei să  spună! Mulţi sînt cei care, dacă-ar fi după ei, mi-ar porunci, să-mi iau "dracului" ( ! ), catrafusele, şi să mă duc, învîrtindu-mă, să plec din Biserica pe care ei, au pretenţia că o slujesc, o cinstesc şi o apără. Unii, bat mătănii, şi fac molitve, că doar-doar o să mă retrag benevol, sau pe DRIC, iar alţii, dac-ar fi după ei, m-ar extirpa ca pe o tumoră cancerigenă, ca nu cumva să pun în pericol sănătatea "trupului bisericii", pe care ei, cu străşnicie "canonică" o conduc, invocînd impicit cangrenarea...trupului lui Hristos!!!
   Sînt mulţi creştini care se întreabă: de ce scriu! Dar şi mulţi care se întreabă ( retoric ): de ce mai scriu?...
  Am să le răspund tuturor, acum, aici, că eu n-am să mă retrag benevol, n-am să-mi iau catrafusele şi nu o să plec din Biserica în care sînt Botezată ( în Iisus Hristos, Domnul meu ), nici n-am să mă las extirpată şi-am să refuz  şi "citostaticile" pe care unii vor să mi le "administreze", ci am să continui să exist, VIU, să scriu, şi voi scrie! Pentru că, altfel : Nu POT!
  Nu pot să tac! Nu pot să tac atunci cînd văd în jurul meu atîta manipulare religioasă! Nu pot să tac, atunci cînd văd cum Sinodalii o practică, fără ruşine, iar creştinii se complac în mediocritate ( iertat să-mi fie! ), şi tac, doar pentru că s-a tot fluturat prin faţa lor, lozinca, pe care stau scrise 2 cuvinte: "Nu judeca!". Cuvinte extrase din contextul biblic, şi care au virusat , mintea, majorităţii creştinilor! Şi, tot efortul sinodalilor, în manevra aceasta, doar pentru ..bani! Mîntuirea sufletelor..mai pardon!!! De aceea, eu n-am să tac! Ci am să fac: Analiză de Valoare! Despre care, prea mulţi dintre "fraţi şi surori" n-au auzit.
 Mi s-a acrit de caricaturi de păstori care înşiruie, în mod re-repetat, de la Amvon ( şi acum, mai nou, prin mass-media lor privată: post TiVi, Ziare, Agenţii de Presă şi Turistice şi etc -achitate, cu bani grei, tot de către "prostimea" manipulată religios, care cotizează, la greu, sperînd la o mîntuire, care însă, nu va mai avea loc!!!- ), cuvinte "atent meşteşugite", cu pretenţia că ..predică...cuvîntul lui Dumnezeu!
 Speech-urile de Amvon, aceste "lecţii", transformate ritualic, în nişte duşuri cerebrale, numai bune de spălat creierele "fraţilor şi surorilor", mă agasează, dezintegrîndu-mi spiritul! Şi nu pot să tac!
 Nu pot să tac, atunci cînd văd nişte prefăcuţi, pe care-i ştiu că mă urăsc de moarte, dar care mimează pregătirea mea către cer! Acesti prefăcuţi - Farisei Făţarnici, îi numea Domnul Hristos!- care, cu "drăgălăşenie", mă numesc pe mine "sora noastră",  în public, dar, apoi, "în taină", îmi trimit Garda Financiară, să mă killărească aceasta, pentru că am îndrznit să mă hrănesc, oarecînd, cu niscai firimituri căzute de la masa lor!!! ( A se vedea Circulara nr: XXX din 28 febr 2013; Decizia Sinodului din 20 nov 2012, Circulara nr XXX din 29 oct 2013 ; cît şi "sesizările" concepute împotriva firmei mele, şi trimise de către "Sf " Sinod, prin intermediul unor "capete luminate", către GF ).
 Nu pot să tac, atunci cînd îi văd pe fariseii care, cu aceeaşi "drăgălăşenie" cu care îmi zic mie "sora noastră", şi le spun şi altora care le-au căzut la învoială, "fraţi şi surori", însă, în fapt, sinodalii -că despre ei vorbesc-, şi-ar dori pentru ei, nişte "corturi"  ( a se citi: cartiere! ) separate, astfel încît să nu se întîlnească cu "sora" si/sau "fratele", pe care ei..nu-i pot  suferi!!!...
 Nu pot să tac, cînd văd că nu sîntem iubiţi decît atunci cînd cotizăm!...
Şi..NU TAC!
...........................................................................................................

  Armate de "părinţi" au fost angrenaţi în răstălmacirea Scripturii, cît şi a Învăţăturii, Marilor şi GREILOR creştinătăţii! Tomuri întregi, şi multă cerneală s-a utilizat pentru răstălmăcirea Învăţăturii marelui, unicului Ioan Gură de Aur! A celui între-ntîi sfinţi născut din femeie: Ioan Botezătorul! A lui Vasilie cel Mare! Marele ocrotitor, sprijinitor şi slujitor al celor săraci şi oropsiti!
  Armate de "părinţi", sînt angrenaţi, în mod continuu, în emiterea de doctrine gen: "cei ce conduc biserica, sînt unşii lui Dumnezeu!" Aşa că..."nu vă atingeţi de unşii Mei!"... Că, vezi Doamne!, dacă ei sînt în componenţa Sinodului, acesta e neapărat: Sfint! Iar ei, componenţii, sînt persoane speciale, mai curate decît..cristalul!!! Nimic mai fals!...
  Creştinii sînt manipulaţi cu vorbe mieroase, şi "călăuziţi", "spiritual", îndoctrinaţi să-i considere pe mai-marii Bisericii, pe sinodali, nişte semizei, cărora, creştinul, dacă-i "creştin", nu are voie să-i aducă nicio critică, şi nu au voie să le facă nicio observaţie! Nimeni n-are voie, în opinia lor -a sinodalilor, a celor care creează doctrine-, să tragă de mînecă pe vreun sinodal! Căci lor..li se permite..TOTUL! Iar noi, "oiţele", trebuie doar să facem..ascultare, în tăcere, cu supuşenie..şi cu largheţe de buzunar!!! 
Noi doar TREBUIE!, să-i finanţăm! În aşa fel, încît ei să-şi ducă traiul în lux şi fast...Că doar ei sînt..aleşii!
 Ei, sinodalii, sînt Boss-ii, "băieţii deştepţi", foşti monahi -care sînt absolviţi, prin edicte, de votul monahal-, şi care acum sînt adminstratorii unei "Societăţi", care-L are, vezi Doamne, ca patron, pe Însuşi Hristos! Iar noi, am fi, nişte oiţe imbecile, care trebuie, doar să stăm cuminţi în staul! Şi să ieşim în faţă, doar ca să ne îndreptăm, cu paşi mari, cu capul în vîrful bocancilor şi negreşit cu scufia pe cap, trasa, eventual, peste ochi ( !!!), şi să băgăm bănuţul nostru în Cutia Milei, să investim un bănuţ, acolo, unul cît de mic, în candela lu' Daniel ( din ulei de..palmier!! ), şi să cotizăm cu ultimul şfănţuc, la Caredrala Neamului ( condiţie esenţială care ne oferă Rai-ul!!!, în zisa lor ), după care, să ne retragem, silenţios...tăcut..în locul marcat din staul!...
...........................................................................................................
  Ori de cîte ori, mai apare, prin mass-media cîte un articol, sau vreo ştire, în care Biserica este criticată, imediat apare un "purtător de cuvînt", care..latră la lună..zvîrcolindu-se precum  femeia ce naşte...ameninţînd cu anateme, şi cu tapla iadului, pe cei care emit criticile! Şi, vai!!!, iată, zic ei: "Biserica este expusă atacurilor din exterior"!!!  Cînd, în fapt, ea, Biserica, este expusă, repetatelor atacuri, din interior, emanate de ei înşişi, prin faptele lor, discutabile! Fapte săvîrşite de către mai-marii care o conduc, şi nu pentru că...vorbeşte lumea, că aşa-i place ei să vorbească, ci pentru că: "nu iese fum dacă nu faci foc"! Şi pentru că, în conducere, s-au infiltrat cîţiva indivizi fără scrupule, certaţi cu Legile Principiale, morale, ale lui Dumnezeu, şi care, prin faptele lor mîrşave, care contrazic vorbele lor mieroase, nu fac decît să  pîngărescă Biserica, şi să o ducă, ei înşişi în derizoriu! Noi nu sîntem Biserica, ci ei! Aşa spun ei! Ei sînt Biserica, pentru că ei au confiscat-o, şi şi-au trecut-o pe numele lor. Cu conturi cu tot!
 Dar, să nu le-o spui! Tu să fii oiţă cumsecade, şi să-ţi vezi de păscutul tău în spaţiul rezervat ţie! Şi, să ieşi în faţă, numai şi numai dacă... în condiţiile pe care eu le-am enumerat ceva mai sus... Nimic mai mult  nu-ţi este permis! 
Nu cumva să scoţi vreun cuvînt! Nu cumva să le spui, să-i tragi de mînecă şi să le arăţi adevărul despre ei! 
Nu cumva să le atragi luarea-aminte că au luat-o pe arătură, că, apoi, te aşteaptă..IAD-ul! 
 Cu lătrăii din jurul lor, n-ai nicio izbîndă, decît doar să devii un "rău creştin", rătăcit printre "bunii creştini"! Creştinii aceia "buni" care: "Nu judecă"!...
  Tu nu trebuie, aşadar, să vorbeşti. N-ai voie să strigi! Ce dacă ai avut exemple limpezi într-un Ioan Botezătorul, în Ioan Gură de Aur, şi în Însuşi Iisus, Care nu S-a sfiit să dea pe faţă mizeria de sub preţioasele covoare ale Templului! Iisus nu S-a temut că după biciuirea negustorilor din Templu, oamenii care vor vedea şi auzi acest lucru, îşi vor pierde credinţa! Nici că prin gestul Său, va dezonora Biserica Sa!
  Actualmente, sîntem atît de "bine" îndoctrinaţi, încît dacă vorbeşti, dacă atragi atenţia asupra unor aspecte mai puţin ortodoxe, sau deloc ortodoxe, care au loc, în Biserică, eşti catalogat drept..rătăcit de la dreapta credinţă!!!...
  Mai-marii, ne-au "şcolit", în aşa fel, încît noi să avem conştienţa păcatului dacă îi vom arăta, pe ei, cu degetul, evidenţiind faptele lor josnice. Ei nu au nevoie de oameni vertebrali, ci de oameni, de "creştini" care să se gudure pe lîngă ei, dar care, să nu se gudure oricum, ci cu daruri cît mai multe şi mai dese, şi cu linguşeli slugarnice!
  Este evident, faptul că, noi, cotizanţii, "bunii creştini", prin această purtare, pe care-o executăm cu supuşenie şi fără cîrtire ( deh', atîtea veacuri de "şcolire"!!! ), îi împingem, pe mai-mari, cu precădere, pe sinodali -fără să conştientizăm acest lucru, poate, zic!- în ispite. De multe ori, chiar în ispite cu mult mai mari decît cele pe care ei sînt pregătiţi să le înfrunte şi să le suporte! Noi, prin atitudinea noastră, tacită, îi "determinăm" să păcătuiască, pompînd bani şi iar bani, greu gestionabili, spre vîrf...şi apoi tăcînd...retrăgîndu-ne, evident, în spaţiul marcat "dobitoacelor necuvîntătoare"...
  Desigur că sînt interese ca lucrurile să se împămîntenească, şi să rămînă veşnic tăinuite. Şi în acest scop, mai-marii au format, "canonic", oameni care se ocupă cu a-i ţine pe credincioşi în faza "dinţilor de lapte", administrîndu-le biberonul cu lapte, în locul "cărnii", atît de necesară hrănirii şi creşterii. Nu li se serveşte "hrana tare", pentru că, nu cumva să înveţe creştinul a-şi utiliza  dantura, întrucît dinţii ..."mai şi muşcă"!
 Hristos ne învaţă că noi, mulţimea, sîntem şi formăm Biserica! Şi o formăm, doar dacă, sîntem credincioşi Duhului lui Dumnezeu, Atotputernicul! Nu puternicilor zilei! Dar, azi, noi, sîntem şi formăm Biserica, din păcate, doar numeric, şi doar ca nişte simpli cotizanţi! De multe ori, înlocuind, noi înşine, Ş-ul de la termenul creŞtin cu un spaţiu gol...Şi asta nu ne deranjează deloc!...
 Noi, "creştinii", nu avem nevoie, nici voie, să gîndim ( că gîndesc, şi au gîndit alţii pentru noi ), să simţim, să vorbim! Ci, TREBUIE!!!, să tăcem! Să ascultăm! Să ..NU JUDECĂM!.."ca să nu fim judecaţi"! Ce le mai place mai-marilor, sinodalilor, sloganul acesta! Rupt, evident, din context biblic. Asta ni se tot trîmbiţează de la Amvon, şi nu numai!
  Creştinii au ajuns să nu mai conteze în ochii sinodalilor, decît aşa cum am relatat mai sus, deşi, scopul specific al Bisericii, prin statutul său declarat, este acela al mîntuirii sufletului. Or eu, observînd mai atent, am constatat că nimănui dintre mai-marii Bisericii în care m-am botezat , nu-i pasă de mîntuirea mea ( Nu că celor  de sub "cei mari", le-ar păsa! )! Ci sînt interesaţi, în unanimitate de voturi, doar ca nu cumva să mă hrănesc eu cu vreo firimitură căzută de la masa lor! Şi, astfel, ei iau măsuri drastice în acest sens! ( a se citi Circulara 28 febr 2013, şi Deciziile "sf" sinod din  20 nov 2012 şi cele 29 oct 2013, hotarîrea xxx..)
 Şi-atunci, gîndesc eu, dacă ei, sinodalii nu fac ascultare de Capul Bisericii, care este Hristos Domnul, şi nu mă mîngiie cu iubirea de semeni, şi de tătici ai mei, şi nu mă alină la necaz, eu de ce i-aş mîngîia pe mai-marii ăştia, pe sinodali, cu iubirea mea? Şi dacă ei nu fac ascultare de Hristos, şi de Legile Lui fundamentale, eu de ce m-aş supune ascultării de aberantele lor Legi, gen 103/ '92, revizuită şi adăugită după bunul lor plac, şi de ce-aş mai căsca gura, ca să mai îngurgitez gogoşile lor, bine zaharisite la Amvon?...
Şi dacă ei mă batjocoresc pe mine, fiind "înţelepţi", eu de ce nu i-aş "blafemia" pe ei, fiind eu o neisprăvită? Şi ce motiv aş avea să-i cinstesc, pe ei, ca pe nişte sfinţi, de vreme ce nu sînt? 
 Şi în atari condiţii, eu de unde-mi iau învăţătura? Căci Hristos, Domnul meu, îmi spune, în Scriptură, că eu îi voi recunoaşte pe UCENICII Săi, după..faptele lor. Nu după vorbe!
  Cine, aşadar are nevoie ca noi, creştinii, să fim nişte marionete? Cine alţii decît ..PĂPUŞARII!!! Profesioniştii păpuşari!
..........................................................................................................

  Dragii mei, voi cei care veţi citi, vouă vă mărturisesc, sincer, că, regret că a trebuit să scriu şi să spun aceste lucruri, şi mai ales, că le-am spus..INUTIL, de atîtea ori!
 Mă doare că a trebuit să spun, şi totodată mă doare că este atîta de multă tăcere, deşi-i atîta neorînduială în Biserica din care fac parte prin creştinare, prin Botez, şi în care vă am pe voi ca fraţi şi surori!
  Mă doare că se doarme prea mult...la noi! Şi mă doare să observ că, NU VREM: SĂ NE TREZIM! Deşi, vedem Zorii!!! Dar...ne place, mai mult, întunericul!...
  Mă doare să văd că, cei ce-şi spun fraţi şi surori, sînt ademeniţi de întunericul în care lucesc doar swarovski, şi xenoane de merţan, în care, vorba părintelui Iustin Pîrvu -Dumnezeu să-l odihnească în loc cu sfinţii Săi!-, portbagaju-i plin cu bere!!!...Deşi, parol BĂTRÎNE ( Iustin P ), că nu cred că era vorba despre bere, ci de o licoare cu grade mai mari!...
 Mă doare să ştiu că sînt copilul Bisericii în numele căreia se comit atîtea nedreptăţi! Şi mă doare că acestei Biserici ( prin sinodalii ei ) nu-i pasă de sufletul meu! Şi mă calcă-n picioarele lor, apăsîndu-mi cu putere zona capului!! Ca să-l ţin cît mai aplecat!!!
 Mă doare şi sufăr cînd văd cum e "subtilizat", banul văduvei, şi cum este dus, zornăitor, la.."Catedrala Neamului" ( al cărui neam? )...în loc ca văduva să fie mîngîiată!
  Mă doare tot, şi mi-aş dori ca mai-marii, sinodalii, să-şi recunoască sieşi vremelnicia, să-şi facă MEA CULPA, şi, să-i redea, omului de rînd, demnitatea! Altfel nu-şi va atinge scopul pentru care a fost creată de Însuşi Hristos, Capul Bisericii, şi-L va răstigni pe ACESTA, iar si iar!!!
  Eu, am o relaţie personală, strînsă, cu Dumnezeu, şi ştiu că EL, nu este un BANCHER care se uită la plicul cu bani depus de către creştin la Cutia Milei, si/sau în Contul "Catedralei Neamului", nici nu e cel care stă gata să blesteme şi să cheme Garda Financiară, cînd unul din subordine, ca să-şi asigure, poate, traiul zilnic, mai vinde cîte-o cruciuliţă, mai pictează şi vinde cîte-o icoană! Nu este unul care să împună impozite şi poveri religioase! Ci imi este Tată! Părinte iubitor, iertător, şi gata, nu să mă blesteme, ci să mă binecuvînteze!
   În virtutea acestui fapt spun şi susţin că, nu tăcînd şi prefăcîndu-ne, în mod făţarnic, fariseic, că nu vedem ceea ce vedem -pe cele rele-, vom da şansă Bisericii!
 De aceea zic: Nu tăceţi! Pentru că, vorba marelui Baştovoi, dacă voi veţi tăcea, "pietrele vor vorbi"!
 Să fim, aşadar: Pietre Vii!
 Aşa să ne ajute Dumnezeu!

 
PS 1: La toate " bataile", re-repetabilele batai, de care-am avut parte, din partea sinodalilor -via Garda Financiara-, am raspuns, pina acum, cu intorsul, si al celuilalt obraz, spre a fi batut. De-acum, insa, am decis, ca acestor indivizi cu mentalitati de Stapini, sa le raspund cu reversul monedei! Si cum as putea eu, cea atit de mica, s-o fac, decit prin..scris. Si cum stiu ca "ma cititi", iata va spun voua...
 ...Sincer, sinodalilor, cei care stiti cit m-ati hartuit cu GF-ul, si ca inca nu v-ati potolit, desi m-ati ras din teritoriu, voua va spun ca: DUMNEZEU nu doarme!, chiar daca voi, scumpilor, nu credeti in existenta lui!

PS 2: "Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi!", chiar dacă sinodalii au făcut tot ceea ce le-a stat lor în putere -şi le-a stat!!!-, să mă "determine" să intru-n faliment! 

PS 3: "Domnul este apărătorul meu, şi nu mă voi teme de ceea ce-mi va face mie omul!"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu