luni, 6 ianuarie 2014

La aniversarea mea...

  M-a adus mama pe lume, de Boboteaza, pe un ger de crapau pietrele. Drept pentru care...am si murit ..putin....
 Doctorii m-au re-adus la viata, fara sa ma intrebe, daca sint de acord sau nu!!!...
Apoi, la primarie, m-au trecut in certificat, dupa cum i-a taiat capu`..tot fara sa-mi ceara consimtamintu`...drept pentru care figurez cu alta data decit cea reala...
In fapt, nimeni nu m-a intrebat, niciodata, daca vreau sau sint de acord cu ceea ce vor ei de la mine!!! Mi se tot cere sa ma supun asa de-a ..surda...vrerilor altora!!! Si..nu mi se pare cushera treaba! Dar..cui ii pasa??!!...
  Azi dimineata, (de fapt era mult spre prinz!!!), de cum am facut ochi, gindul incepu a rosti: "Doamne, Iti multumesc ca m-ai facut o faptura atit de minunata!"...Minunata???!!!... 
Cum minunata? Cind NIMENI nu te vrea, cind nimeni nu te poate suferi?!!! Cind nimeni nu a avut vreodata aceeasi opinie ca a ta! Cind esti o incurca lume, un Gica-contra, o 'entitate" ...anti-social....mai ales ca nu "asculti" de biserica...Careia, nici ei macar, nu-i pasa de tine!!!
Biserica....Mda...
Si..uite-asa...asuprita de gind si de constiinta mea (care, stie ea, vrea ea!!!), m-am indaratnict sa particip, azi, "la lectii", i-am "zis una buna" constiintei, "vreo doua bune", vietii ( dind peste cap intentia Bunului Gind -dar..cind nu fac eu asta?!-, si n-am mai vrut sa ma ridic din pat, ci m-am cuibarit, din nou, in asternut, si..am lenevit, a lehamite, somn amestecat cu veghe...pina dupa-amiz`...
Caci..de`, E ZIUA mea!!! Si..de Ziua mea, nu am mai vrut sa stiu de nimeni si de nimic, si mai ales, nu am mai vrut sa stiu de...mine!
 Si, mai apoi, mult dupa-prinz, daca m-am sculat si "am umblat" ce mare lucru am facut?!! 
............................................................................................................
Aaaa..da! E Ziua mea!...
Iti multumesc Doamne! Regret ca nu pot sa-TI spun, acum, mai mult! Doar sa adaug: Te rog sa ma ierti! Si...
Binecuvinteaza-ma, Doamne, cu Harul Tau! CEL Ce stii neputintele si ZDROABELE mele!
 Iarta-ma, Doamne, pentru toate cele ce am gresit semenilor mei, si iarta-i, si pe ei, pentru cele ce mi-au gresit, gresind noi, cu totii, Inaintea TA! Daruieste-mi Intelepciune si Pricepere! Ajuta-ma sa ..URC!


6 ian 2014

4 comentarii:

  1. LA MULTI ANI Antonia! Sa stii ca nu ai dreptate cand spui ca nimanui nu-i place felul tau rebel de a fi. Mie imi place! Sa fii sanatoasa si sa ramai asa cum esti. Unica si irepetabila. Cu prietenie ( virtuala deocamdata)- D.S

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam`, draga Dorina! Ei, esti pt mine o reala surpriza, PLACUTA, cu acest mesaj! Tocmai tu, draga mea, care te si suparasesi odata, foarte tare, ca te "afrontasem", eu cumva, legat de o chestiune, pe care noi o "vedeam" diferit?
    Crede-ma, ca REALMENTE, m-ai surprins! Si, nu stiu, sincer, si cu scuzele de rigoare, daca-i de bine sau e de ..rau!..Dar, realmente..m-ai surprins cu mesajul acesta! Mi se adevereste, iata!, pt a nu stiu cita oara, ca.."nimic nu este ETERN, in afara de..SCHIMBARE!!!
    Bucurie Sfinta!, draga mea. Si succes! Te citesc, si eu!...

    RăspundețiȘtergere