marți, 24 decembrie 2013

Hristosului meu...

   Hristoase, Cel Unule-Nascut, la ceas de taina, in Ajunul Nasterii Tale, iata-ngenunchi inaintea TA, si-Ti multumesc pentru ca ma primesti! Ca, iata, Doamne, primindu-ma, imi dai nadejde!  Si, intru  aceasta, fie ea si cit un fir de nisip (..), Iti marturisesc, Doamne, toate gresalele mele, si marturisindu-ma Te rog: miluieste-ma cu iertarea TA! 
   Miluieste-ma, Doamne al meu, precum ai miluit odinioara pe vamesul Zaheu! Si asa cum n-ai trecut cu vederea lacrimile pacatoasei, primeste, Doamne,  lacrimile, suspinul si durerea mea! Tamaduieste-mi, Doamne, trupul cel vlaguit de boli, precum si sufletul cel intinat de-atia zdoaba!... 
  Tinde bratul TAU, Cel Atoputernic si ma scoate din miinile vrajmasilor mei! Caci multi sint!...
  Si precum pe Petru, odinioara, l-ai scos din apele involburate, tinde, Doamne, mina Ta, si scoate-ma din apele cele multe, ale  intunericului aceste lumi!
  Nu-ti intoarce, Doamne, Fata Ta, de la credincioasa roaba ta -Antoaneta-, ci ma primeste, precum l-ai primit pe Pavel, cel care Te prigonea pe tine, iar Tu, l-ai luminat, trimitind asupra sa, Duh Sfint! Asa si mie, Doamne, trimite-mi Dar, din Duhul Tau Cel Sfint, si ma curateste! Si curatindu-ma, ma mintuieste! Caci Tu esti Hristos, Mintuitorul lumii! In Tine ma incred! Tie ma rog! Tie ma inchin! Pe Tine, Hristoase al meu, Te slavesc!Tie: ITI MULTUMESC, Doamne al meu, pentru dragostea TA!
   Amin.



24 dec 2013, ora 17,oo
  Bucuresti

2 comentarii:

  1. Craciun Fericit!...si pace in suflet!
    Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam` de urare! Te vizitez! Cind e vorba sa iau ceva pe de-ai bogi..ma-nfing!! Numai sa vad de m-oi descurca eu cu "tehnica asta moderna pe mina canibalilor"!!! Si GIF-ului numai bine! Antoaneta-Ivana

    RăspundețiȘtergere