vineri, 6 decembrie 2013

Libertate pentru Gigi Becali, un dar al Sf Nicolae!

   Sfintul Nicolae mi-a facut azi, printre alte minunate daruri, un dar de mare pret. Vestea ca Gigi Becali (actualmente, 6 dec 2013, incarcerat fara vina, la Jilava
 ) ar putea lucra in regim deschis, mi-a adus mare bucurie! Si, eu, inca astept VESTEA cea MARE: eliberarea lui GiBi! Nu de alta dar, e nevoie de locuri libere acolo, la Jilava!...
   Sfinte Niculae, cel ce versi mir de mult pret la toata lumea, iata si lui Gigi Becali ( acest om de o darnicie asemenea celei a sfintiei tale) i-ai adus, in aceasta SFINTA Zi, bucurie! Si totodata ne-ai bucurat si pe noi, pe toti cei care asteptam, nadajduind, acest lucru miraculos! Iti multumim Sfinte Nicolae!
  Binecuvintat fii Doamne!
 Stiu, Doamne al meu, ca Tu poti, cu mult mai mult decit atit! Asteptam, si rugindu-ne, nadajduim, sa-i rusinezi pe toti cei care batjocoresc acest popor roman! Popor ce-Ti este credincios!
 Sa bucuri, Doamne, pe toti cei care, in temnite (de multe feluri) fiind, asteapta de la Tine, Mare si Multa..Mila!
 Binecuvintarea Ta sa fie peste noi toti, Bunule Doamne!
 Iti multumesc, Doamne, pentru bucuria de a fi copilul Tau! Si Te rog sa ma ierti pentru fiecare data cind, prin purtarea mea cea rea, Te-am rastignit! Ajuta-ma sa n-o mai fac! Amin.
      Antoaneta
   (6 dec 2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu