duminică, 1 decembrie 2013

Rachiu, un produs "canonic", la pangarele din Arhiepiscopia Bucurestiului!!!

  Vă cer iertare, tuturor preoţilor, celor care mă cunoaşteţi, care mă ştiţi, care îmi ştiţi sufletul, şi ştiţi că vă iubesc si va pretuiesc! Îmi ştiţi necazul şi durerea ( vis-a-vis de purtarea mai-marilor voştri faţă de mine!!!; Eu simt că si voi aţi vrea să spuneţi un cuvînt, dar..NU PUTEŢI!, din pricini "obiective"; vă înţeg şi respect "tăcerea" voastră!)! Tu, duhovnicul meu, care-mi cunoaşti "neputinţele"!...

 Şi întru 'neputinte' aflîndu-mă (eu), dragii mei, nu mă pot infrina să nu postez, pe Blog, o minunată "achiziţie", o fotografie, care reprezintă un obiect, iertaţi, al dracului de ..."canonic!", pe care l-am descoperit, la un Pangar de-al Arhiepiscopiei Bucureştiului! Arhiepiscopie păstorita "canonic", de un "sfînt" Sinod. Sinod care m-a batjocorit în fel şi chip, şi care a decis, în unanimitate de voturi ( fară regrete, sau mustrări de conştiinţă -??!!-), să mă dea, în mod repetat, "canonic", drept "miel de junghiere", pe mîna Gărzii Financiare -aservită Bor ( printr-un PACT încheiat în 20 nov 2012, si prin altele )- ca să mă killărească aceasta, prin comisarii săi ( pentru ca vindeam, legal, platind taxe catre stat, prin firma mea, Vin Kagor, cit si Obiecte de cult, supuse "momopolului Bor" )! " M-au dat sa ma rastigneasca" ei, comisarii, la ORDIN! Ca ei, "sfinţii" din Sinod, arhiereii şi mai-marii sinodali, vezi Doamne, "n-au mîncat usturoi" şi.."gura nu le miroase"!!!... Ba vă miroase, stimabililor! Şi incă cum!!!... 

Nu am să dau nume, acum. Dar, voi vă ştiţi, fariseilor FATARNICI! 

Eu vă ştiu, acum ( dupa al N-jdelea control al Garzii, "m-am luminat"!!! ) pe fiecare după al vostru nume! Caci, v-aţi descoperit prin faptele voastre...Va stiu eu, asadar! Dar..sa lasam! Si sa trecem, acum, la "oile" voastre...la..rachiul vostru..."canonic!"

  Ducîndu-mă  azi, la cineva drag, în Cimitir, ca să mai aprind o lumînare ( caci decesul, de curînd, a unei persoane f dragi mie, părintele Cristian -Dumnezeu să-l odihnească în pace!-, m-a pus în starea de mustrare de conştiinţă, că n-am mai fost demult la cei dragi ai mei!! Iertat să-mi fie!), la intrarea în Cimitir, mergînd să cumpăr lumînări, musai de la Pangar (!!??), mi-a atras atenţia UN OBIECT, " DE CULT"(!!!), expus spre vinzare în Pangar: RACHIU!!!

 Vi-l supun atenţiei, vouă tuturor "canonicilor", cît şi vouă "mega-extra"-ortodocşilor, care îngurgitaţi, la greu, "oratoria" sinodalilor, care vă tot sulfă-n ureche, indicîndu-vă "canonic", de unde şi ce să cumparaţi, ca deh.."Cuvîntul Vieţii" e doar...la ei!!! Mă refer la icoane, metanii, cruci, lumînari...că, vezi Doamne, nu sînt canonice decit numai cele de la Pangarele lor ( că tot sînt ele achiziţionate, cu "osteneală" mare şi cu sudoarea frunţii lu' Bejenariu cel Năstruşnic, de la "necanonicii" mireni, cît şi de pe la fraţii lor budişti!!: ca de`, "fraţii budişti" sint mai mesteri in a face "cele ortodoxe": brelocuri, metanii, iconite de tot felul. )!!!  Că vă dau ei, mai-marii sinodali, vestire, vouă mirenilor, la greu, prin trîmbiţele  TiVi-ului lor, şi va dau sfat de la Amvon si prin "presa" lor scrisa, cit si prin toate "mijlocacele" de informare" -a se ciţi aburirea neamului-, de "increstinare", ca nu cumva "să vă înfruptaţi" din altă parte ( a se citi magazine particulare, cum  A FOST şi micuţul, dragul meu Magazin -făcut cu sufletul meu şi cu multă cheltuială de bani şi energie-, dar care nu mai este, dat fiind faptul că am fost pusă sub EMBARGO Patriarhal, din prea multă "iubire de semeni", pe care  Sinodalii -vicari, arhimandriţi, episcopi, secretari şi mulţi alţi mici lahei slugarnici, care doar pentru a-şi plimba fundu' prin Deal, ar vinde-o şi pe mumă-sa care i-a dat viaţă!!!-, în unanimitate de voturi!!!, au revărsat-o asupra mea, prin intermediul GF)! Iată, "am cules" pentru domniile voastre, "din teren" chiar din "MOSIA" voastra stimabililor sinodali, din "Moşia voastră canonică",  o imagine, a unui produs "super-mega-canonic"!!! Produs expus spre vinzare la un Pangar de-al Arhiepiscopiei canonice:

                                                                             



Aşadar, "fraţi şi surori", ascultînd cuvîntul  ce vi se suflă în ureche, nu pregetaţi! Ci cumparati!...
Rachiul cel de toate..zilele!!!
 Nimic mai canonic de cumpărat de la un Pangar bisericesc, decît un Rachiu!!! 
 La "catedrala neamului!"  se va duce bănuţul vostru!!!; şi veţi fi "pomeniti" la slujbele din Deal!!!", acum şi la paştele cailor...


Şi..dacă vă îndoiţi de autenticitate, iată 

un anunţ important, ce troneaza, pe geamul Pangarului, pentru o informare "politically corrctă"" a cumparatorului-mirean, anunt care vă va aduce si dvs lamuriri:




 Aşadar..."stimaţi clienţi", avînd în vedere faptul că, "toate produsele" sînt  -comform anuntului de mai sus-, un BRAND, un produs "marca inregistrata",

 vă doresc..

VIZIONARE şi îngurgitare..."CANONICĂ"! 
Şi vouă, dragi "ortodocşi"...hai noroc!!!, la un ţoi cu răchie!!! De Pangar!! " Marcă înregistrată"!, by: BOR, SRL!,  după cum vă asigură anunţul.
Canonic??!!




PS:
 Voi, preoţilor, cei care ştiţi durerea mea, voi cei care ştiţi necazul meu, voi cei care ştiţi că ştiu că şi voi sînteţi, în proporţie de 98% prigoniţi, în fel şi chip, voi care ştiţi că vă bucuraţi de dragostea mea, aveţi grijă: Nu o ucideţi! 
Voi taceţi, făcînd, chipurile, ascultare! Eu...sînt "oaia cea pierdută"...care..cuvîntă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu