miercuri, 25 decembrie 2013

Un Craciun, 2013, fara parintele Cristian...

  E Craciunul! Un Craciun trist pentru mine. Trist, din mai multe motive. 
  Rind pe rind, in ultimii ani, "am pierdut", parca programat anume, pe cite cineva drag...
  Nu de mult, si in anul acesta, "destinul" nemilos, mi-a "luat" pe inca cineva drag!,...fara sa-i pese de mine si de durerea mea!!!..."Obraznica obisnuinta!!!", a destinului meu...
Acum, in ast an, 2013, mi-a luat, nemilos, un om drag, pe parintele Cristian!...
  O, tu DESTIN nemilos, ce stai nepasator! O, tu DESTIN nemilos, ce esti atit de surd si absurd!!! O, tu DESTIN, ce esti orb, si NU VREI sa vezi, nici SA SIMTI ce amarnic ma doare! Ma doare dorul de ei, si ma doare a lor ne-prezenta! Iar tu stai,  DESTIN nemilos, si sagalnic, "te joci" cu-al meu suflet! Facind din el, doar o minge de ping-pong!!!, pe care-o lovesti, cu putere, si-o arunci din necaz in necaz, cind inima mea-i atit de...fragila...
 O, DESTIN nemilos!!!...
Ce-as putea sa mai spun?..Inutile cuvinte!!!...
Va mai spun voua, celor iubiti ai mei, si care, "ati plecat", nemilos si grabit, ca: ma doare cumplit..dorul de voi!...
Si in dorul acesta, mai pot face doar ceea ce fac, si-am facut..ani la rind de N ori...
V-aduc o lumina si-un gind...
Si va spun doar atit, apasat..ca...
EU, NU V-AM UITAT! Si imi este ..strafundic...DOR de VOI!
Si-mi lipsiti...
Bunii mei! Odihniti-va-n Pace!






                                                  



 Antoaneta
Craciun, 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu