duminică, 16 iunie 2013

Din nou cu Pr Nicodim Bujor

   Crezusem că le-am pierdut...iremediabil. Dar nu! Doamnul meu, n-a îngăduit aşa ceva. Doamne, şi ce le-am mai căutat! Îi făcusem "bătrînului" meu, Avvei -în cel mai autentic sens-, Pr Nicodim Bujor, cîteva poze, acum cîţiva ani în urmă, şi le-am rătăcit. Le-am căutat, de-am crezut că mă duc cu capu'! Nu le găseam şi basta! Aşa că m-am liniştit  ( ?? ) Asta e!, Antoaneto, dacă nu ştii de capul tău...

Dar..ce-mi văd ochii, mai dăună-zi, chiar sub nasul meu, în spatele computerului? Pe sub tona ( la propriu ) de hîrţogăraie -pe care mă tem să le răscolesc, ca nu cuvma să fugă..muza, şi să se mai rătăcească şi ea!!-! Într-un plic, îngrijit bine, toate pozele bătrînului meu, scumpul şi dragul meu părinte, Nicodim Bujor! O, Doamne! Cît de generos eşti ( Tu ) cu mine -neisprăvita!!- care în fiecare zi mîniez, în fel şi chip bunătatea TA! Te iubesc, Doamne! Mi-ai făcut o mare bucurie! 

 Aveam nevoie, ca de aer, de pozele bătrînului -din motive obiective-! Şi..Dumnezeu a ştiut! Mi le-a pus bine! Aşa că, graţie grijii Sale, pozele au fost bine-păzite!!! Ei, da' nici moşu' nu-i prea departe de "giumbuşluc"!!!... 

  Cineva, aflînd de nu-ştiu-unde că îl am la inimă pe înţelept, mi-a trimis pe mail, nişte fotografii de-ale bătrînului. Dar cum nu sînt ale mele -proprii şi personale, ha..ha...-, şi prin urmare, cum nu puteam face cu ele ce voiam, desigur că nu-mi prea erau de folos. Pozele mele rămîn: pozele mele! Pe care am, cum s-ar zice: Drepturi de Autor!!! Aşa că...

                                                 ...am să postez aici una, poate 2, imagini, de-ale "bătrînului". Scumpul şi dragul meu : pr Nicodim Bujor. Uitasem că-i făcusem fotografii alături de Pr Leon  ( -prietenul lui-, care, de regulă, nu "se lăsa" fotografiat. Dar, uite că .."i-a scăpat"!!  ), un alt "bătrîn" drag inimii mele. De care mă leagă nişte.."aventuri"...unice!

 Iată-i, aşadar pe "bătrîneii" mei, dimpreună cu mine...

 Aici în partea asta, sub scris, era un..cap.."sec"! Aşa că...l-am "decapitat"!!! Deh', n-am să umblu acum, prin tot Tîrgu', să-i cer lui permisiunea de.."pblicitate"!!! Unii-s tare..scorţoşi...sau..mă rog..aşa..a..a..mai smeriţi, chipurile...

Ps: Pr Nicodim, stînga; pr Leon, în dreapta. Acasă, la Ploieşti, în vizita în care i l-am adus drept surpriză, pe pr Leon...spre nemărginita lor bucurie! Dar, şi spre bucuria mea...              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu