duminică, 19 mai 2013

13 (!!!) Februarie & vizita la GF

    Primesc o "Invitaţie" "la spectacol"! 
Gratuit! (?)... 

Aşadar, să mergem! Cum poţi refuza o Invitaţie?!!  Cînd eşti invitat (!!) undeva, nu-i frumos să refuzi, nu? "Protocolul" o cere...

Ei, nu va hazardaţi aşa, să vă daţi cu părerea, nici sa ma invidiati!, înă nu vă spun unde urma să-mi "beau cafeaua"!!, în Ziua de 13 (!) februarie 2013, la ora 9 dimineaţa. Aşa...de cu zori! ...
Unde? Pariu că nu vă trece prin minte!...Aveţi însă dreptul la 3 încercări...Da', hai să nu vă las să vă bateţi capul prea mult cu mărunţişuri ieftine..că poate-aveţi treburi mai interesante de făcut! Unde altundeva decît la...
GARDA FINANCIARĂĂĂĂĂ!!....
Nu-i aşa dragilor că nu vă trecea prin minte varianta asta? Recunoaşteţi! Nu vă face nimeni nimic!...
 Dap! ..
Scumpii de ei!!!...
 Biata de mine!...

Unii primesc invitatii la Operă, alţii  la Concerte rock...Eu, la...Garda Financiară!!!  Ce să fac şi eu? Dacă alt fel de Invitaţie n-am primit? Na, asta e! Tre' s-o onorez!  Şi..să mă mulţumesc cu ce-mi dă Dumnezeu! Că doar datorită  "oamenilor  bisericii"  a "înalţilor prelaţi", şi graţie "iubirii de semeni" şi "întrajutorare frăţească" ( nu?, parc-aşa trîmbiţează mega-fericitu' pe mult-prea-răspînditele  unde, ale mult-prea-zornăitorului post Tv!!; spre aburirea credincioşilor "neamului"), mi-au adus "vornicii"  de la GF , această  invitaţie!! Şi ce mă mai gratulează!!! Tii!! Ce mai... fericire pe mine! O dată la trimestru eu sint "gratulată" cu-o "vizită de curtoazie a oamenilor "legii"(!?) -care-mi fac vraişte-n bătătură, scotocind ei ştiu după ce, că eu nu-,"vizită" care se lasă, mai apoi, cu-o..INVITAŢIE!!! La ei acasă. La Sediul GF. Fain! Mai fain nici că se poate!!! 

 Tre' să merg acolo cu tona de hîrţogăraie..cu contabila după mine...cu...poate-ar trebui, de data asta să-mi iau şi avocatul! Dar de unde avocat? L-am pierdut! Cum? Păiii..era ucenicul "înaltului" care în "dragostea lui frăţească" , îşi amintise că..încă exist! Şi a decis să mă desfiinţeze. Să  mă "kilărească". Cu "mîinile curate"!!! Adică prin mîinile altor "călăi". Aşa cum şi Ponţiu Pilat "şi-a spălat mîinile", spurcatele lui mîini, cînd a decis RASTIGNIREA Domnului Hristos!!! ( Nu el făcuse asta! Nu!!! Nu în mîinile lui se afla decizia de a face sau a nu face lucrul acela! Nu el, Ponţiu Pilat, era mai-marele Cetăţii! Nu el l-a rastingnit pe RASTIGNIT! Nu! Ci, vezi, Doamne, mulţimea...Cît de tare te-ai amăgit Pilate!! Cît de tare vă amăgiţi cu subterfugii ieftine, voi "pilaţii"mei!! ) 
Dar..nu-i bai! Nu-i bai că nu mai am avocat.Un făţarnic mai puţin în viaţa mea! Mergem şi fără! În fond asta-i "lupta mea", nu a lui... 

 Nu era prima oară cînd mă "invită" la ei, drăguţii ! "Mă plac" ăştia mai abitir decît pe ultimul infractor din Ro. Păiii, dac-am "călcat pe bec"!!!  Asta păţeşti cînd eşti mic-mic, şi nu stai  în "banca ta". Cînd eşti "un nimeni" şi încalci "teritorii marcate" de catre GANGSTERI, nu prea mai ai cale de ieşire!!  Pentru că, după ce ei, gangsterii, încearcă să te intimideze în fel şi chip, să te facă să-ţi iei calabalîcu' şi să "părăseşti ( dracului !!! )  zona", dacă nu "te-au convins" prin "metodele lor"- ( ohooo!!! )-, trec la Planul B.  Îţi "împletesc cunună de spini", te "încoronează" fain-frumuşel cu ea, îţi pun "hlamida" si te predau, pentru "actul final", spre "răstignire" şi "decapitare" gealaţilor de la Garda Financiara! ..Partenerii lor!

Scumpii de ei! Cît îi mai iubesc!!! Şi pe unii şi pe ceilalţi! Au semnat un PACT. Pardon, un "protocol de colaborare". Patriarhia "ne dă " ăstora "pe tavă"! De', ăştia cică n-ar avea..."capacitatea", de-a ne "depista"-în zisa Sinodului Bor ( scuzaţi feţele voastre!, dar nu-i pot zice Sfînt; spuneţi-o voi, voi sînteti obişnuiţi cu..spusu')-, pe noi.."infractorii"... 

Au semnat un "Protocol"...
..Aşa că, neavînd altă treabă ( ce treabă să aibe ei acolo în DEAL?), şi-au gasit şi ei ceva cu care să se ocupe, şi, se ocupă:  cu delaţiunea! Mai  exact, cu..."uciderea pruncilor", avînd în vedere că eu sînt unul dintre copii Bisericii, pe care ei, delatorii mei, o moderează după poftele lor!  
 Şi cum eu sînt "o oaie rătăcită", şi nu respect aberanta lege 103/92, reviziută şi adăugită, ei, mai-marii Sinodului, au decis: Răstignirea mea! "Decapitarea mea!"...

Sper să rămîn însă,"doar" cu răstignirea. Sper! Sper să scap, nekilărită...de cei de la Garda Financiară! Nădăjduiesc că "securea Gărzii" nu va izbîndi  să taie capul meu. Spre disperarea celor care-au Ordonat..."decapitarea mea"!!!
 Vom vedea! Domnul cu mine! Şi Sfinţii Lui!

M-am rugat toată seara, pîn-am obosit. Şi-am adormit, ghemuit, îmbrăcată...
N-am dormit prea mult. Cred că m-am trezit relativ repede după ce adormisem. 
Nu m-am uitat la ceas. Se vedea afară, prin geam ..întunericul nopţii. Semn că, ori alegeam să mă culc, în pat, ca omul şi să mai dorm, şi să dorm, pînă ma satur de somn, şi să uit...ori să mă pun, din nou, pe rugăciune...
Şi-am ales!

Eram plină de obidă şi de zdroabă...
Mi-am pus genunchii la rugăciune, şi m-am rugat aşa, în neştire, strigînd la Dumnezeu şi la Sfinţii Lui, să facă ei cum or şti, şi să mă scoată din gura "şerpilor" ăstora veninoşi, care mă dăduseră pe mîinile Gărzii. Şi cîte altele oi fi mai zis eu acolo, în obida mea...pînă a sunat telefonul şi m-a trezit la realitate. La realitatea Zilei care, inevitabil, îşi făcuse apariţia....
Era contabila... Trebuia să plecăm împreună la"distracţie"...

Am coborît din bloc, şi am plecat împreună cu ea la GF. Am plecat pe jos. N-veam chef să plec cu maşina, prin infernalul trafic Bucureştean, să mă umplu de spume, şi aşa să ajung cu capul plin de claxoane, la "amicii" de la Gardă. Acolo trebuia să fii cu mintea..limpede. Îţi pun ăstia întrebări, mai ceva ca la Concursul: "stii şi cîştigi"!!  Dacă n-ai mintea-n cap, ai pus-o! Te-au încuiat de numa-numa! Şi-poi ieşi "şifonat" de la ei, mamă-mamăăă... Şi cu "potul" pierdut!...

Oricum de la ei nu scapi netaxat! Oricum ai da-o. La ei e cam ca-n bancu' ala cu: de ce ai căciuliţă, de ce n-ai căciuliţă. Dar, măcar să nu te usture-n tur prea ..tare...vorba aia!!!...
Iar la mine, ori că "îmi dădea" minim, ori că îmi aplica "maximum", era cam totuna. Tot falit scria pe mine. La ce vînzări avusesem în ultimele 12 luni... "Preţioşii" ăştia de la Gardă, erau, doar...Cireaşa de pe Tort!...

Am plecat aşadar perpedes apostolorum, cu a mea contabilă şi cu tona de hirţogăraie după noi. După vreo zece paşi îi zic contabilei:
  - Gina dragă, astăzi n-am cuvintele la mine! ( Asta ca să ştie că nu voi mai face ca la celelalte "vizite" ale mele la GF, cînd am facut ca trenu', de-mi dădea, biata de ea, contabila, disperată, picioare pe sub masăă!!!) Să ştii că azi n-am niciun chef să fac niciun fel de "conversaţie" cu indivizii ăştia care "mă calcă" o dată la 2-3 luni, de parc-aş fi eu, cel mai mare infractor din Ro! Azi îi las în plata Domnului, şi nu-mi mai distrug eu neuronii cu aceşti cretinoizi, care fac "jocul" Patriarhiei, că văd că o fac în zadar...Merg la ei pentru că tre' să merg, pentru cuvintul dat, dar mi-e o lehamite de n-ai idee! Am obosit! Mă hărţuiesc de-atita vreme! Nu mai pot!  Mai am un pic şi mă duc la nebuni! Am obosit! Fizic şi psihic! Aşa că nu mai am ce discuta cu ei! Îi las doar pe ei sa-şi ţină "discursul", şi nu le mai aduc niciun argument în apărarea mea! Azi îi las în plata Domnului! I-am pus înaintea Domnului şi a Sfinţilor Lui. Punct.
I-am zis acestea şi am plecat, tăcut, mai departe...

Ajunse la sediul GF ne aştepta o surpriză de proporţii...f f f favorabilă mie...
Şi asta fără ca eu să fi scos măcar un sunet...
Doar că, trebuia să revin şi joi, şi vineri, poate chiar si luni...

 Din pctdv a GF nu am încălcat nicio lege Contituţională, doar că nu fac "ascultare", nu respect "legea 103/92", revizuită şi readăugită, iniţiată de către Sinod, într-un Stat de Drept. Lege prin care     BOR încearcă să pună Monopol pe ceva ce nu-i aparţine. Pe ceva ce nu are: Drepturi de Autor, ca să zic aşa. Icoana şi mortu'. Iar eu avînd un mic, f mic, extrem de mic, magazin cu ob religioase şi decorative, intru sub incidenţa acestei "năstruşnicii" "politic corecte", care poartă numele pompos de: lege.

Oricît de favorabile mi-ar fi rezultatele Controlului Operativ ( ăsta se face "la comandă" -a cuiva!!-  scuzaţi, la sesizare!! tot un draq!), al comisarilor GF, nu ştiu cum o s-o scot la capăt...

Lucrurile stau urît în Deal. Indivizii ăştia, care mă numesc pe mine, "sora noastră", sînt în stare de orice. Şi cînd zic orice, înseamnă..ALL-inclusive!!!... 

S-a pus "preţ mare" pe capu' meu! Mi-au spus-o acum citeva luni în urmă, la cea dintîi "descindere" a GF, nişte stăini mie... 
Acelaşi lucru l-am auzit, mai apoi şi a doua oară...Dar eu, n-am crezut! Cine sînt eu să se pună "preţ mare" pe capu' meu?, mi-am zis, si le-am zis si celor care susţineau asta...
Acum cînd "gorilele" au atacat din nou, îmi dau seama că stăinii aceia nu s-au exprimat nefondat...Ştiau ei ce ştiau!!...
"Vai mie, că pribegia mea s-a prelungit. Şi locuiesc în Corturile lui Chedar!"...
Care va să zică..."s-a pus preţ pe capul meu"!!!...Pentru a cîta oară aud asta?...

Şi..cînd unul îţi zice că eşti beat, nici măcar nu-l iei în seamă, dar cînd îţi zice unul, şi încă unul, şi tot aşa, atunci..ori te laşi de băut, ori te duci să te culci...
Şi cum eu, chiar dacă m-aş duce să mă culc n-aş putea dormi, pentru că..nu mă prinde somnu' ( fac ăştia din Deal prea mult zgomot!!! ), sigur mă voi apuca de...băut!...caci nu mă pot lăsa de băut atîta vreme cît nici măcar nu m-am apucat ...

Si..uite-aşa s-apucă omul de baut!...

Am băut red-Bull. Mă gîndeam că prind aripi...

Mai bine mănînc spanac. Poate prind ceva puteri...




Va continua...


4 comentarii:

  1. urata faza de ti-au facut-o, dar are un substrat pe care il banuiesc dar nu-l stiu exact; insa cand te pui cu cine te pui...ai multe oale de lipit cu superglue; esti o mare luptatoare si ai mult curaj. Domnul cu tine la tot pasul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Nu urîtă, MURDARĂ! JOSNICĂ, mai ales pt niste...păstori!
      Şi nu, eu nu m-am pus cu ei, ci eu s-au pus cu mine! Eu habar nu am avut, cînd mi-am făcut Magazinul [ tu habar n-ai cu cîţi bani împrumutaţi, cu cîtă muncă asiduuă, cu cite lacrimi -că aveam atunci şi un MAREEE-Mare necaz în familia mea-, pe ce fond sufletesc dărîmat, şi cîte peripeţii sufleteşti, financiare -pagube ca la balamuc; mi-a ars o maşină plină cu marfă şi s-a făcut scruuuum in 7 minute, în poarta mrii cernica, în văzul lumii, apoi următoarea pe care am achiziţionat-o cu bani imprumutaţi, tot plină cu marfă mi-a fost furată de la..porţile pol capitalei (!!!???); şi nu cred că mai vrei să-ţi mai enumăr, da mai sînt şi alte pagube...] că intru pe TEREN MINAT că nu intram...

      Ștergere
    2. Sau , poate intram cu risc asumat!

      Ștergere
    3. Treaba e că, măcar acum, ştiu cine-mi sînt PĂSTORII! Şi pot lua decizii în consecinţă.

      Ștergere