miercuri, 22 mai 2013

Protest împotriva condamnării lui Gigi Becali

Eu, Antoaneta -"un nimeni conectat la internet"-, protestez, cu vehemenţă, împotriva condamnării şi a reţinerii, pe mai departe, în detenţie a românului Gigi Becali!

Pentru că:

- Gigi Becali nu-i un mafiot! El este doar un OM de Afaceri, care a tranzacţionat o afcere, oportună lui, la acea vreme, acum 17 ani, pe cînd era bunica fată...( cam în vremea ,în care, tovarăşul Traian Băsescu, "tranzacţiona..alea..cum le zice mă, c-am uitat?!...a..da, că bine zici: FLOTA, Flota României!!!

Flota României,scumpilor!!! ( vă spune ceva Flota asta? )... 

- Nu el, Gigi Becali, este cel care dă din coate ca să fure Roşia Montană, domnilor!! ( nu el dicteză clipurilea alea lacrimogene, cu Roşia Montană, unde "biata" femeie, ce mult se bucură ea, că dacă Proiectul  RM, se va aplica, vai! copilul ei va avea ..pîine; şi trîntoru' ei de bărbat va avea de muncă!! -mă duc cu capu, cind il văd şi-mi vine s-arunc TViul pe fereastră, dar mi-e ca-i cade-n cap vecinului şi-apoi mă duc să-i ţin companie lui Gigi!!!- )

- Nu Gigi Becali, ne-a furat APA, GAZUL ,Drumurile, atît străzile Bucureştiului meu drag, cît şi AUTOstrăzile din lung-latul României!

- Nu el, Gigi Becali, şi-a înfometat poporu'! Nu el a ucis bătrîneţea bătrînilor nostri! Nici tinereţile tinerilor nu le-a ucis el! Şi nici viitorul generaţiilor-generaţiilor viitoare, nu el l-a ucis!

- Nu Gigi Becali ni l-a furat, nouă românilor, pe Brîncuş -şii pe alţii-!! Deposedînd România de Patrimoniu Cultural !

Nu El! Nu Becali Gigi! 

Nu el, domnilor care i-aţi pus cătuşe! Ci voi, putregaiurilor! Voi cărora nu vă pasă de nimic, în afară de Familiile voastre Mafiote!

Voi care nu auziţi decît atunci cind copii voştri plîng!...

Luaţi labele voastre -pătate de sîngele românilor, de sîngele fraţilor voştri-, de pe românul Gigi Becali!

Bată-vă Dumnezeu cu Frica de EL! Blestemaţilor şi urîţilor! Care nu vă mai săturaţi să ne ucideţi orice..speranţă de viitor!

Să pieriţi din neamul acesta al nostru!, neisprăviţilor.Nici urmă de voi să nu rămînă!

GB e de folos! Voi, putregaiurilor, nu!

Gigi aduce bucurie şi veselie! Gigi, prin Steaua, a adus urale, şi-a făcut ca inimile românilor, la UNISON, să tresalte de bucuria de a fi Român! Pe cind voi? Voi ce-aţi adus românilor? Nu ne-aţi dat decît: Lacrimi şi durere! Foame, Frică şi Frig!

Ruşinea voastră a acoperit capetele românilor! Iar voi, încă nu vă ruşinaţi de RUŞINEA voastră!

Să vă ruşineze Dumnezeu!

Ruşine să vă fie!

Aţi încarcerat pe cine nu trebuia!

Voi,trădătorilor de neam, trebuia să fiţi intre gratii de fier!Voi PUŞCĂRIABILILOR!

Plîng strămoşii noştri în mormintele lor! Plîng femeile care n-au ce mai da de mîncare copiilor lor! Plîng bătrînii pentru că le-aţi furat bătrîneţile! Plîng copii mamelor, pe care i-aţi lăsat fără lapte şi piine! Plînge românul-român, pe care voi l-aţi transformat în cerşetor european! 

Ruşine, vouă, vînzători de neam! Voi nu le puteţi da românilor pîine aşa că..le daţi: Circ! Circarilor?!...

Gigi: Te iubim! Eşti un bun român! Şi aşa vei rămîne!

Nu vor reuşi dalmaţienii aceştia să te îngenuncheze!

Să nu te ruşinezi de starea ta de acum! Crede numai! Şi...VEI ÎNVINGE!

Intreg poporul român îţi este alături!

Şi, mă alătur şi eu...

                                         ....Antoaneta  
                                                                              22 mai 2013

PS: Da-ţi, vă rog, din "mînă în mănă", mesajul acesta! Ca măcar pînă la Gigi Becali să ajungă! Şi să se întărească!

2 comentarii:

  1. Atentie!
    Vorbesti foarte urat!
    Esti satanist!
    Esti impotriva lui Iisus
    Hristos care zice sa-ti iubesti dusmanii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimule,de regulă ,nu vorbesc cu umbrele,dar cum persişti în anonimatul tău,am sa fac un coborămînt,şi am să-ţi răspund,că eu nu am duşmani. Şi n-am vorbit urît. Am incercat doar să le arăt adevărul despre ei,despre cei cărora le este adresat "elogiul"...Şi tocmai pentru că-i iubesc ,mă ostenesc să le fac trimitere la luarea-aminte...
    Fii vesel şi bucură-te de viaţă,chiar aşa în anonimatul tău!!! Şi..
    Îţi mulţumesc că ai trecut pe aici1 Cît şi pentru că..iată ..ai lăsat..urme...
    Eşti bine-venit oricind,atîta timp cit nu-mi mai vorbeşti..licenţios!
    În rest ,mă poţi critica,mă poţi înjura aşa..mai cu milă...dar..fără trimiteri..indecente...
    Ziua bună!,anonimule.

    RăspundețiȘtergere