miercuri, 8 mai 2013

Să nu furi software...

   N-am ce face (zice-se) şi intru pe un site.Acolo(părerea mea!),tare mai fac unii pe evlavioşii. Asta doar ca să dea bine cu  titlul site-ului,care are un nume pompos,cu derivaţie de la cuvîntul creştin...
  Vîslesc un pic,oprindu-mă din cînd în cînd pe diverse postări care mi s-au părut aşa mai..."interesante"!!!,printre care,o postare:" să nu furi software!".Să nu furi software,că nu e creştineşte ,că-i păcat,şi că bla..bla.,opinează postaciu...
  Oameni buni!,m-aţi dus cu capu'.Ce mai creştinism!! Ce mai creştini!! Auzi tu la ce cugetă internautul! Ce problemă de conştiinţă are!!! Mare apăsare!!!...
 Mamăăă,sînt mîncată!,îmi zic în sîn.Păi dacă ăştia îşi fac aşa mari probleme pentru simplul fapt că download-ează un program de care au nevoie,pentru a putea sta pe net (sau,mă rog,să nu exagerăm!Au nevoie oamenii de programe pt licenţă,pt şcoală,pt..servici!!!cum ar fi videochat,călugării pt a-şi pregăti ,mă rog..predicile,fiecare cu-ale lui,iartă-mă  Doamne!) păi atunci,înseamnă că eu ar trebui să-mi pun multă cenuşă-n cap!...
 Ei bine,eu măcar pot dormi liniştită ,pentru că sînt absolvită de "păcatul" furtului de...software.Pentru  simplul motiv că: nu mă pasionează IT-ul.Dar ,dacă m-ar pasiona,marturisesc deschis că: aş fura,pardon,download-a,la greu şi fără jenă,cam tot ce mişcă.Nu le-aş da un şfanţ deţinătorilor de programe.Ci le-aş "subtiliza",pur şi simplu. De ce? Pentru simplul fapt că,ei softiştii ,în opinia mea,au mai multă nevoie de mine,decăt eu de ei! Păi nu? Dacă milioanele de oameni care navighează,zilnic,ore-n şir,pe toată pleiada de site-uri,de pe urma cărora CINEVA încasează sume cu multe zerouri (din care-şi iau partea grasă,programatorii,softiştii!),ar renunţa să o mai facă,ei  softiştii,şi deţinătorii marilor companii IT,ar fi..faliţi! De aceea vă zic: nu va temeţi! Nu comiteţi niciun furt! Voi,scumpilor internauţi, download-aţi! Ei ,softiştii,v-au inoculat microbul,aşa că n-au decît să suporte consecinţele!! Doar nu mai vor şi bani pentru asta!!!...
  Voi ,creştinilor (mai mult şi-sau mai puţin authentici!), nu vă temeţi! Download-aţi,şi voi, liniştiţi! Download nu înseamna furt (în opinia mea!)! Download e download,şi gata! Nu  vă exclude,Dumnezeu, de la RAI,doar pentru atîta lucru!!! Aveti grijă numai,ceea ce faceţi cu softul piratat! Ca dacă va gîghilă prea mult "urechile" cu sunetul de sirenă www...,şi nu mai faceţi toate cele, cu FRICĂ de DUMNEZEU,abia atunci intervine beleaua mare!!
Şi...apropos!,că veni vorba despre ..furt! Mie cine-mi dă timpu'-napoi? ..
Hei,soft-iştilor!!! Mi-aţi furat timpul!!! Îl vreau înapoi!!!...Vreau despăgubiri!!!..Nu m-aude nimeni!!! Hello!!!..I'm here! Prestez pentru voi!!! Vreau să mă plătiţi! Sau de nu,daţi-mi înapoi...TIMPUL!!!

Lumina lui Hristos să fie cu voi,în toată vremea şi-n tot locul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu