marți, 14 mai 2013

Mi-e foameee!!!...( coşmarul unui om flămînd )

  Pentru "ascultare", ţin cură!. Cum ce cură? De slăbire. Nu ştii? Ştie tot feisbucu'! Deci juma' de mapamond. Cealaltă jumătate să facă bine să afle! De pe Blogger.
  Mi-e foame! Da' ce foame! Rău de tot!..
În atari condiţii, mă-ndrept spre..frigider.
Aş! Nicio şansă. Nici măcar una!
Nicio şansă să faci vreo "descoperire", care să-ţi poată aduce vreun, eventual, premiu Nobel! Şi care ţi-ar putea astîmpăra, măcar şi un pic...foamea.
Frigiderul e gol. Gol-goluţ!
( N-am "postat" nimic în el, ca să nu fiu tentată să mănînc. Ştii cum e cu TENTAŢIILE astea! Sau, poate nu ştii! Mai bine! N-ai pierdut nimic, dacă nu ştii!!! Parol!..)
Aşa că..bem. Bem din nou ( !!! ) apă. Un pahar cu... apăăă!!
Apă, apă, apă...şi iar apăăăăă...
Apă.
Pînă cînd?, mă-ntreb, oarecum, retoric...
Pînă faci broaşte-n burtă!, vine răspunsul.
Ăăăă! Chiar! Dacă fac broaşte-n burtă?, mă-ntreb.
Şi ce dacă? Aşa, zici şi tu c-ai mîncat, ceea ce, şi-aşa nu mai mîncaseşi demult: picioruşe de..broscuţăăă!, vine răspunsul. Mmm? ..Şi ce mai trufandaleee...scumpe foc!!! Şi rare!
...................................................................................................................................................................Mi-e FOAMEEEeeee!!!....
Abia aştept să vină seara, să mă culc! Şi să uit.
Să uit de foame. Să uit de Cuviosul! De "sfaturile" lui. De frigiderul gol. De kilogramele-n plus. De coloana care nu mă mai suportă ( dar nici eu pe ea! Sîc! ) Să uit de..mine!!!
Mănînc 5 seminţe. Asta e voie ( ? ). Mai beau puţină apă. Beau şi aştept seara...



NB. Pentru "documentare", citiţi celelalte post-uri ( wow! iară post? )...

2 comentarii:

  1. Biata de tine! macar scrii savuros! daca de mancat...doar apa. stiu cum e! cu apa plata cu lamaie si cu mancare alcalina si oshawa 7 am slabit 17 kile in 5 luni, aratam...ma puteam incheia si la sireturi, dar in rest...hm; acu manac, am pus peste 20 kile in 2 ani; vreau iar sa fac cura aia. vreau? de fapt vreau o cura cu mititei, bere, cartofi prajiti, ciorba de burta, prajituri cu ciocolata si frisca, nmai zic??? dar poate ca delectandu-ma cu ceea ce citesc la tine, voi putea relua mai usor cura aceea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, da', zi-mi tu, cine nu vrea o CURĂ cu MITITEI, BERE şi cartofi prăjiţi?!!!
      Eu, de la STRESul cu luptele cu gorilele mafiote din Deal, de la BĂTĂLIA pe care am avut de dat pt scumpul meu Magazin de Ob religioase, de la atîta obidă adunată, era să...crăppp, la propriu. Slavă Domnului, că am cedat, învinsă fiind de TRUPELE de ŞOC, trimise asupra mea, şi că am pacea aceea că măcar nu sînt eu cotropitorul...ci, un umil "miel" dat spre "junghiere", de către nişte tătici.."prea iubitori"...sărac lipit, dar sper că..nu şi cu duhul!
      Te mai aştept pe aici şi pe..aiurea, sa mai opinăm!

      Ștergere