duminică, 26 mai 2013

Manifestari contra Corporaţiei Monsanto Vs Publicitatea pro Monsanto

   Sîmbătă seara,25 mai 2013,adorm,cu televizorul deschis,pe undele ştirilor ,dar şi a imaginilor despre un tînăr oarecare,ce tocmai fusese "ridicat" de către scumpa şi "sfînta" noastră Poliţie -care "joacă" precum îi zic "stăpînii",nu după cum sună statutu' oficial!!- pe motiv ca "făcea gălăgie",într-un loc unde se organizase o manifestaţie anticorporaţia  MONSANTO,care după cum ,poate, ştiţi este gigantul biotehnologic acuzat de inginerie genetică în domeniul agrculturii şi hranei,"inginerie" care include implicarea potenţialului letal asupra sănătăţii...
  Nu ştiam de manifestaţie.Am aflat ,în acel ceas,fix de la televizor,făcînd zapping pe canalele tv.
  Nici despre Monsanto nu aveam aşa o apăsare,prea mare,dat fiind faptul ca nu mă omor cu mîncatul produselor aşa-zise Bio,pe care le găseşti acuma,din abundenţă, pe rafturile a toate marketurile a toată "suflarea" marketurilor din Ro,"progenituri" ale tăticilor şi mămicilor lor din întreaga lume,şi de ce nu şi din "iubita" noastră EUropă!!!...
  Şi cum nu mă omor cu firea după produsele lor,nu-mi bat capul cu "mărunţişuri" ieftine...
 Habar n-aveam cum se numeşte unul dintre Concernele care "ne furnizează" produsele acestei "inginerii"...genetice!!! Iar despre manifestaţia pe care compatrioţii mei o organizaseră,nu ştiusem nimic.Am aflat aşadar de la Ştiri.Cu imagini!!! Poliţiştii îl îmbrînceau pe cel încolţit ,pe motiv că "nu-şi ţine gura"...Mai exact pentru că înjură! Păi cum ,Doamne iartă-mă să nu înjuri?! Ce i-a mai rămas românului acum,în vremurile astea -2013- ,în afar' de ceea ce a avut dintotdeauna:Sfînta şi răcoritoarea de suflet ,a noastră ,neaoşă ÎNJURĂTURA ???!!!
Păi,nu ştiţi domnilor poliţişti ce înjurături v-am administrat eu,de aici,din pat,uitîndu-mă la voi!!! Păi cum adică,să voiţi voi a-i închide gura bietului om că-şi strigă păsul?! Blestemaţilor şi urîţilor!!! O,Doamne! Iartă-mă! Am uitat că de cînd lumea,au existat ,şi vor exista asupritori şi asupriţi!! Şi ,mai ales,dintotdeauna ,a existat cineva care să-i închidă gura celui ce strigă ..."în pustie"!!! 
Pustie? Da.Pustie! Că oricum nu e mineni care să audă! În afară poliţiştilor puşi,să  "vegheze",ca să nu se mai ..strige!!! Ca să nu se mai audă!!! Să nu cumva să deranjeze!! Nu de alta ,dar..se zdruncină Conturile Bancare ale celor care-au pactizat cu Corporaţiile,ca acestea să-şi aducă mizeriile  aici,pe teritoriul Daciei,unde-i pămîntul cel mai pur şi-i românu-i  sănătos,şi unde...munţii noştri AUR poartă...dar noi...cerşim,la greu,din...Poartă-n Poartă....pe la "Înaltele Curţi"...Fonduri UE..pentru "scumpii",mult-prea preţioşii noştri latifundiari parveniţi...
 ...Şi...adorm ,care va să zică,pe undele ştirii cu tînărul român hăituit de poliţiştii romîni,care protesta cu înjurături neaoş-româneşti la adresa MONSANTO...
Păi,mă nenicule, lasă mă,omul,să înjure,că şi-aşa americanu' ăla -sau ce-o fi- nu ştie româneşte! Şi-aşa nu înţelege că e vorba despre el! El doară "n-a bătut palma" în română! Nu.El a bătut-o în engleză.Sau într-o altă limbă necunoscută neisprăviţilor ăstora ai noştri,care-au bătut palma cu ei. Că ,mă gîndesc şi eu,aşa de-a surda,că dacă băteau palma ,în limba română,atunci observau şi co-partenerii ,că treaba-i putredă "cu produsul",oricare-ar fi acela,nu? Auu...am uitat! Da ,frate! Am uitat!, am uitat că..."ăştia" care-au bătut palma cu "ăia"...nu erau români!!!...Şi dacă nu erau români,ce-i durea pe ei în cot de...români?? Şi de România?...Da ,neisprăviţilor,care-aţi semnat,şi încă semnaţi fel de fel de acorduri,de înţelegeri numai de voi înţelese,în defavoarea românilor! Voi nu sînteţi români! Pentru că :nu aveţi suflet de român!...Vouă nu vă pasă de poporul acesta! Vouă vă pasă de fotoliile voastre! De vilele voastre! De progeniturile vooastre...Mi-e silă de voi,neisprăviţilor!
  No...I-am înjurat şi eu ,la greu,stimate tovarăşe poliţist! Şi,dacă vrei să ştii te-am înjurat şi pe tine,şi mai abitir i-am înjurat pe stăpînii tăi. Stăpînii care şi-au dat drumul la cîini,după ce i-au asmuţit pe popor!!!...Iar ei stau şi se gudură,pe lingă Stă-stăpînii lor,lăudîndu-se cu "ce treabă bună au făcut"!!! Că uite,au reuşit şi au anihilat infractoru'...Şi,gata! Ţara e-n siguranţă! ;e curăţată de lepre!!!...
  Adorm ,aşadar,cu imaginea-n cap.Televizoru' merge însă,şi el,ca televizoru',şi o duce aşa pînă dimineaţă...
Cînd fac ochi,a doua zi,la prima oră,ce să vezi,Antoaneto?! Pe ecran,un reporter,de la o Televiziune publică, intervieva nişte tărani români ,afectaţi de ploaia torenţială care căzuse ca o năpraznă asupra satului lor.Plouase cu bucăţi mari de gheaţă şi făcuse  prăpăd prin gospodăriile oamenilor şi prin  recolte...
Şi aud că întreabă reporteru' pe un ţăran român:
  -Tataie,vă ajută acum ,vă este de folos că firma asta MONSANTO,v-a sărit în ajutor?Şi  vă dă seminţe...
Mă deştept subit la auzul numelui firmei Monsanto???!!! Unde ,Doamne iartă-mă! ,am mai auzit io de firma asta???..
Mă frămîntam să-mi aduc aminte,în timp ce încercam să-mi descîrpesc ochii,şi să-l văd,mai în clar pe reporteru' lu' Peşte,cît şi să-i descifrez "blazonul" de pe microfon...
-Deşteaptă-te,Antoaneto!,mă asaltează tovarăşul meu nelipsit.Uiţi de la mînă pînaă la gură! Păi ,doară aseară ce au spus ăştia -unii pe un canal!- la televizor despre corporaţia Monsanto! Adu-ţi aminte:tînărul îmbrîncit,manifestaţia!..,îmi reîmprospătează tovarăşul meu,memoria...
Aaaa! Da.Ai dreptate!...
Caut bîjbîind telecomanda,înjurînd (au,dacă m-aud poliţiştii!!!)că se găsise să se ascundă taman acum printre cearceafuri,şi pierdeam minute preţioase! O dibui.Pun mîna pe ea,şi tot pe dibuite îi trag o scatoalcă butonului de glasuire...apăsîndu-l fără milă ,pînă la refuz! Cred că au auzit emisiunea ,pînă la capăt şi vecinii ,pîn' la opt.Şi eu stau la 2...
Şi zice ăla,reporteru' (spre "bucuria" auzului meu!că prima dată nu auzisem bine,credeam eu)-
-Tataie,zice reporteru' ,strigînd mai tare în microfon (că bătrînul "ales" pt interviu nu auzea prea bine!!!;iar în cîmp mai bătea ,pustiului,şi vîntul...),vă prinde bine-acu,că au venit de la firma asta MONSANTO,să vă aducă sămînţa asta bună? E bine c-au venit să vă dea sămînţă  bună,firma asta,Monsanto,repeta cretinoidu'? E bine că v-a sărit în ajutor,acu la greu? Cu sămînţă bună?..
  -Da,da!...răspunde bătrînul.Da... Da...tare-a mai plouat! Ne-au smuls tabla de pe casă şi-a dus-o-n cîmp! Şi a fost furtună maaare-maaare...Prăpăd a fost!Şi ...nici cînd nu s-a mai văzut aşa ceva! A plouat de era gheaţa de juma' de metru!,se aolea bătrînelul,cu năduf...
  Şi nu mai ştiu ce-a mai spus acolo,în durerea lui ,bietul ţăran român,bătut de soartă,că numa' ce-l văd pe ...Culiţă Tărîţă...
Ops!,mi-am zis.Hai,ia de pricepe Antoaneto ,cum stă treaba prin ZONĂ!!!
Dar n-a fost nevoie de prea mult efort că m-am "luminat" pe loc.Că numa' ce mai apare-n vizor şi o fătulică,reprezentantă a Concernului MONSANTO,şi dă-i cu lacrimogena...Că vai!,ce grabnic au sărit ei să dea o "mină de ajutor".Şi-au venit să aducă ceva saci cu "grăunţe" d-astea "bune"! Să aibă amărîţii ăştia producţie bună ...la toamnă!!! Săracii!!! 
Şi iar mai intervine Culiţă Tărîţă,şi mai scoate nuş-ce-inepţie publicitară...că vai,c-o fi ,şi c-o păţi,că ce bine că s-a inventat pe lume Corporaţia asta Monsanto,că de nu,Doamne,ce s-ar fi făcutără ţăranu' român!!! că au ăştia,de la Corporaţia asta  ,Monsanto -repeta obsesiv,tovarăşu (al lor ,nu al meu!!) Tărîţă- nişte grăunţe de numa'-numa'...şi asta le asigură ţăranilor români ..."succesuri" depline! Asta ..la toamnă! Dacă cumva nu intervine " mama natura" şi le strică...implementarea!!!...
  Şi uite-aşa,dragi români,unii sînt PRO , iar alţii CONTRA,şi,în confruntarea aceasta,cineva,nepăsător,sau,mă rog,după caz!,GRIJULIU,precum Culiţă Tărîţă,ne implementează pe nebăgate de seamă  cu .."ingineria genetică",,şi ne trezim în scumpul şi preţiosul nostru Bărăganc ,de-a gata,puierniţă a Giganticului Biotehnologic Monsanto!!! Mai ales cînd,un latifundiar recunoscut fiind,mai scoţi cap-n ecranu' TiVi-ului,bine împlementat -şi el!- cu ceva cheş,pentru o RECLAMA Publicitară,bine-plasată!!! Şi cînd "un greu",al agriculturii româneşti,îţi spune că sămînţa de la Monsanto,este cea mai cea,cum să nu-l crezi? Pai...nu din sămînţa asta "bună"işi cultivă el miile de hectare ,"moştenite" de la...Auuu!!! De unde,frate?...
Aaaa!! Nu e treaba mea? Mulţam' fain! Bine că mi-ai zis!....
Oare nu pe-acolo,prin tarlalele latifundiarilor ăstora care fac reclama publicitară la TiVi,făloşindu-se cu averile lor colosale,nejustificat de colosale,ar trebui să vegheze poliţia ,jandarmeria ,procuratura?...
   ...gîndeam şi eu ,aşa..a..a...de-a surda!!!
Să-şi arunce careva ,măcar şi o scurtă privire prin Contractele dintre Corporaţii! Pentru aceasta nu se găsesc "poliţişti" care să vegheze?...Gindeam ,şi eu! Aşa..de-a surda!!!..

26 mai 2013,duminică


PS: Acum am rămas cu o dilemă.Eu,dac-aş fi agriculor,tăran român,după cine m-aş lua? După canalul TV de-aseară  -care-mi prezenta manifestaţiile din ţară şi de pe întreg mapamondul (40 de naţiuni au manifestat  ieri,25 mai 2013,plus 48 de State din SUA, împotriva Corporaţiei Monsanto,şi a implementării "ingineriei" genetice-,sau să mă iau după ceea ce-mi prezintă a fi "tare bun","cel mai bun",reporterul acesta de la acest canal tv??? La canalul Tv de ieri "îmi arătaseră",şi eu văzusem,manifestarea "unui huligan român",o "pleavă a societăţii","care nu ştie ce vrea",care "nu ştie" ,precum Culiţă Tărîţă, ce înseamnă ,să fii "ţăran român",să-ţi verşi ,în Zi de Sărbătoare "sudoarea" -ca ,deh,doar lui Dumnezeu ÎI place munca şi omul "harnic!"-;iar la acest canal Tv,văd un "authentic ţăran român",îl văd pe tovarăşul Culiţă Tărîţă,"om gospodar",care ştie "să se gospodărească"...Şi,mai văd un biet bătrîn,singurul ţăran autentic din acel sat,dar...era prea bătrîn ca să mai priceapă "giumbuşlucurile" reporterului,şi "năstruşniciile publicitare" ale lui Culiţă Tăriţă....Şi era ..prea bătrîn ca să mai audă ce întrebări i se pun...apoi mai bătea şi vintu'...,şi...mult prea bătrîn ca să mai înţeleagă culisele lui..Culiţă Tărîţă!!!...
Voi ce-aţi înţelege? ...
Eu..subscriu la minefestaţie şi ..manifest:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu