duminică, 12 mai 2013

La vînătoare de..oameni

   Noi oamenii acestui secol ne comportam precum canibalii. Ne-am mînca unii pe alţii, de nu ne-ar opri legile statului în care trăim. Dar, chiar şi aşa...
  Înclinarea omului spre a face răul cu orice preţ, este foarte puternică în lumea de azi. Lumea asta "civilizată" în care trăim... Trăim? Nu. Doar pretindem!...
  Mă frămînt să înţeleg, dar, cu anevoie este mie a afla: de ce "stau" oamenii la pîndă ca să se vîneze unul pe altul!? Şi de ce cred ei că au loc în lumea aceasta doar dacă un semen de-al lor dispare?!
 Omul curat, omul bun şi blînd, este pîndit, găsit şi vînat de catre omul viclean. Cel viclean nu poate trăi fără pradă!
  Vezi zilnic, mereu şi mereu, oameni vînaţi. Şi vezi...vînători! La tot pasul! Asemenea imaginii aceleia, dintr-un film de Oscar, în care UN LUP-flămînd-, aleargă după O CAPRIOARĂ, pe întinderile fără sfîrşit ale..zăpezii...
...Lupul -flămînd, hămesit-, aleargă ştiind că o va prinde, şi o va sfîşia! Ştie că ea, CAPRIOARA, va obosi! Şi că el, LUPUL, o va înhăţa, şi se va înfrupta din carnea ei, frăgezită de-atîta alergat!!!...
..Ea, căprioara -bună şi blindă-, habar n-are de ce-o aleargă lupul cel rău. Dar..fuge! Instinctiv, ea fuge! Si uneori...scapă!!! Dar, vai! La un alt colţ de pădure, un ALT LUP..."privegheză"!!...
...Şi...tot aşa!!!...
 Mă-ntreb: Cînd, oare, vor înţelege oamenii, aceşti semeni ai noştri -fii ai Aceluiaşi Tată cu noi!- că DARURILE PROPRII nu ţi le poate lua nimeni? Pentru simplul motiv că: le-ai primit odată cu VIAŢA!
 Pînă cînd vă veţi poticni? Pînă cînd veţi fi cerbicoşi?...
                                                           Pînă cînd vei fi lacom? Pînă cînd vei fi hulpav? "Tu omule, care te-ai           înfruptat, dimpreună cu mine, din BUCATELE ALESE, ale CASEI TATĂLUI meu"?!!!???..."Tu semenul meu, asemenea mie"!..
Pînă cînd mă vei vîna?...Pînă cînd mă vei vîna, tu, cel ce-mi vorbeşti, mie, despre Dumnezeu?.................................
...................................................................................................................................................................
  OPRIŢI-vă! Şi cunoaşteţi că: " EU SÎNT DOMNUL!", zice Hristos.
 Şi VA VENI!...
...................................................................................................................................................................
 Şi va da fiecăruia după FAPTELE  lui!
...................................................................................................................................................................
  HRISTOS a ÎNVIAT!, scumpii mei...vînători. Treziţi-vă!!!...

 Antoaneta
12 mai 2013

PS: Cu dedicaţie!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu