duminică, 12 mai 2013

Reclamagii la Garda Financiară

  Citesc, mai dăună-zi, pe un Forum,cum că,cei care se ocupă cu reclamatu' la Garda Financiară, ar fi nişte ..prostălai.
 Nimic mai fals! Nu toţi cei care fac reclamaţii, pardon "sesizări", către Garda Financiară sînt "prostălăi"! Nu. Categoric nu! Uite, reclamagiu' meu, care face consecutiv reclamaţii, pardon "sesizari" ( scuzaţi, da' m-a cam lăsat capu' de-atîta dat cu subsemnatu' la ăia! ), nu e deloc un "prostălău". E ditai episcopu'! Şi are-atîta carte că nu încape-ntr-un tren! Şi ce mai de "doctorate"!!!...Unul singur îi mai lipseşte. Doctoratul în Frica de Dumnezeu. În adevărata TEOLOGIE. Aceea în care, omul uneşte vorba cu fapta sa! Aceea în care el, omul -episcopul-, trăieşte în Hristos! Că de vorbit...frumos vorbeşte!..
  Mulţime  de  credincioşi îi fac temenele şi-i "savurează" "discursul de Amvon"! Însuşi avocatul meu, cînd l-am sunat să-i zic, ce şi cum, cu GF, şi cînd i-am spus cine anume mi-i trimisese "plocon" ( îm mod repetat, la intervale scurte de timp, inadmisibil de scurte pt un control legal!! ) a zis:
- Nu se poate! Nu pot să cred aşa ceva!!! Episcopul X nu poate să facă aşa ceva!, se lamentează avocatul, pierzîndu-se-n explicaţii puierile ( prea puierile pentru "cotele" lui de avocat renumit ).
-Păii, tocmai îţi explicam, cum că ..A FĂCUT!, îi zic. Ce nu-nţelegi? Nu vorbesc româneşte? Sau tu nu mai înţelegi limba asta ( obişnuit fiind -îmi venea să-i zic- cu .."limba -lui- de lemn" )? Ori eu nu m-am exprimat destul de clar?
-Nu. Nu pot înţelege! Şi nu pot să cred!, subliniază avocatul meu.
 -Şi de ce, mă rog, nu poţi crede?, îl întreb.
-Pentru simplul motiv că, episcopul ăla e...e un sfînt!, îmi zice avocatul, convins fiind de ceea ce spunea.
Drept pentru care, eu a trebuit să-mi caut ...alt avocat!
 Eu sînt la a N-a "vizită" OPERATIVĂ a GF, în ultimele 6 luni, în urma sesizărilor făcute de unul şi acelaşi slujbaş de frunte, de elită chiar, al unei "foarte credibile INSTITUŢII" !!!...
 Ăsta nu-i un "prostălău". Nu-i un neica nimeni...
E doar un neisprăvit care s-a legat de mine, ca boala de omul sănătos!
 Dintr-un prea-plin de inimă ( "bună"! ), şi dintr-o "nemăsurată dragoste" de semeni! Ca să transpună în fapt cele spuse de domnia sa, pardon "sfinţia sa", la...Amvon!!
 Aceasta este "evanghelia" lui!...Aşa ştie el "liturghisi"! De la mai-marele lui..citire!! Uitînd de Cuvîntul CĂRŢII care spune: "de i-aţi făcut una ca ACEASTA unuia dintre aceştia mici, ai MEI, Mie mi-aţi făcut!"..
  Acum, că ştiu care-i numele "bunului samaritean", ce-aş putea să fac?
 Nu-mi rămîne decît să mă rog, şi mă rog:
"Doamne, scoate-mă de la Văjmaşii mei cei TARI!/ Căci mi-au pus, mie, pietre de poticneală/Curse mi-au întins şi groapă mi-au săpat!" "Ruşinează-i, pe ei, Doamne, ca să se teamă de NUMELE Tău!" "Fă cu mine, robul Tau, semn spre bine/ ca -ei-  să vadă, şi să se ruşineze!" " Că Tu Doamne, eşti scăparea mea, şi izbăvitorul meu, de vrăjmaşii mei!" Tinde Braţul Tău, Cel Atotputernic, şi mă scoate din ape multe şi din cursele pe care, ei, mi le-au pus mie!! Să cadă din sfaturile lor! Că n-au ascultat glasul Tău!"..Iar eu voi slăvi Numele Tau în veci! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu