duminică, 12 mai 2013

Omul "civilizat" -Închinarea la Idoli-

   Am un amic de o altă confesiune decît a mea,care are o zdroabă...

Privindu-mi ICOANELE,mă tot asaltează cu ZDROABA lui: închinarea mea la Idoli! Şi nici nu ştiţi cîte argumente ...la purtător are!!! Ăştia ştiu Biblia cum ştim noi Tatăl Nostru.Poate chiar mai bine!
Şi cîtă grijă pentru mine,ca să nu ma duc în IADUL cel Veşnic..din pricina ...Icoanelor (mele)!!!
- Amice (îmi vine să-i zic a-MICE!,dar,mă abţin.Poate nici n-ar înţelege!!1,deşi-i tare ..mintos),ştii? E problema mea! Strict a mea! De vrei să vii p-aici ,eşti bine-venit; de nu vrei să vii: călătorului îi stă bine cu drumul!!  "PACE CELOR CE VIN,BUCURIE CELOR CE RĂMÎN,BINECUVÎNTARE CELOR CARE...PLEACĂ!"!!!...,îi dau ,eu,citire unui motto de zile mari....şi adaug:
-Cînd ,oare,vei înţelege diferenţa? Ai văzut ,oare,că ma închin banului?Ai văzut că mă oştesc după mîncăruri "bune";  că fur,că exploatez pe cei slabi sau că nu achit plata "slujitorilor" mei?Ţi s-a părut cumva că dorm lenea trupului sau că mi-l dozez cu senzaţii tari? Ai văzut că rîvnesc după bărbaţii "frumoşi" ai altor femei?Ai văzut că-mi las ŢARINA SUFLETULUI meu neudată şi nerodită?
 Nu fac parte dintre oamenii "civiilizaţi"! Nu mă interesează,aşa că,nu caut să "decopăr" doctrina lor,şi nici s-o cultiv.Refuz să descind în "lumea civilizată",şi să beneficiez de "binele material". NU VREAU!,să fiu  "la modă"!!!...
 Omul "civilizat" înghenunche frumuseţea şi omoară...OMENIA!
 Vreau să rămîn..."ÎNDOBITOCITĂ"...
-Sîntem în secolul XXI !,îmi aminteşte amicul;de parcă ,eu,n-aş sti?
-Sîntem în secolul XXI,dar..trăim undeva...în sud-estul EUROPEI,într-o ţară,pe care Bunul Dumnezeu ,în generozitatea SA,ne-a lăsat-o: FRUMOSĂ şi BOGATĂ!;dar ea ,ţara asta,România noastră,îmbelşugată noastră ţară,tinde să devină bananieră!! Pentru că-i guvernată,fără ruşine, de oameni fără Dumnezeu,de lingăi şi de hulpavi! Care nu se închină Icoanelor din Biserica lui Hristos,dar,se închină IDOLILOR creaţi de propriile lor plăceri: banul,lăcomia pîntecelui,hoţia,răutatea,vicleşugul!
-Iată ,amice,IDOLII CIOPLIŢI!
  PS: Te iubesc!,scumpul meu amic.Şi mă rog "IDOLILOR MEI" -Sfinţilor lui Dumnezeu- să-ţi fie ,şi ţie,sprijinitori şi ocrotitori,şi să călătorească,Ei,dimpreună cu tine pe ..CALE! Şi Sfînta Fecioră Maria,Maica nostră,Cea dăruită ,nouă tuturor,a ne fi MAICĂ,de Însuşi Fiul ei -Hristos,Dumnezeul nostru!- cînd ACESTA se afla pe CRUCE,să te acopere,cu Sfîntul ei Acoperămînt,în toată vremea şi-n tot locul,oriunde te-ai afla! 
Şi încă ceva:
  Fie ca Bunul nostru Dumnezeu,Care ne iubeşte,să ne ajute ca :NICIODATĂ,să nu NE ÎNCHINĂM acestor IDOLI MODERNI,IDOLII CIVILIZATIEI sec XXI,şi nici să  înghenunchem spre închinare înaintea ICOANELOR ROTUNDE ale BANULUI!; devenit acum ,adevăratul dumnezeu "făcător de mari minuni!!!

  Antoaneta
12 mai 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu